אוהדי אומוניה: נשלח את הפאשיסטים לגיהנום

יישאר בגדר איומים?
יישאר בגדר איומים? |

גילויי אנטישמיות בקרב הקפריסאים לקראת משחק הגומלין מול בית"ר

(גודל טקסט)

האווירה במשחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית בין בית"ר ירושלים לאומוניה ניקוסיה ביום חמישי, מתחממת. אוהדי אומוניה פרסמו הודעה בעייתית לקראת המשחק.

"אנחנו צריכים לבוא מאורגנים למשחק ולשלוח את הפשיסטים של ישראל לגיהנום", נכתב באתר האולטרס של הקפריסאים. "אנחנו מודעים לצרות שהם יכולים לעשות לנו, אבל עם רעש ועידוד נראה להם שאנחנו באים לעלות לשלב הבא". ידוע שלא מחבבים באומוניה הנחשבת מעוז השמאל בקפריסין, את הימין הבית"רי.

הודעה זאת מצטרפת גם למחאת אוהדי בית"ר, על כך שהמועדון דורש מהם פרטים אישיים על מנת שיוכלו לקנות כרטיסים למשחק. מאות אוהדי הצהובים טסו לקפריסין ללא כרטיסי טיסה ודרשו מהנהלת בית"ר לרדת מהעץ: "אנחנו אוהדים, לא עבריינים פוטנציאלים".

בתוך כך, אנשי אומוניה הזהירו את אוהדי בית"ר לא להגיע בלי כרטיסים למשחק. במועדון אמרו בתגובה שכמות הכרטיסים לאוהדי בית"ר מוגבלת. בתקשורת הקפרסיאית טוענים שאם אוהדים רבים של הירושלמים יגיעו ללא כרטיסים, יווצרו מהומות. 
 

"Στόχος την Πέμπτη να μην πέφτει καρφίτσα στο Γ.Σ.Π, να πάρουμε την ομάδα πάνω μας αδέλφια και να στείλουμε τους… https://t.co/rFwbf9BCnU

— Kifines.com (@kifines) July 18, 2016
 

באומוניה כבר הוציאו כרטיסים למכירה לאוהדים שלהם והם משחררים צילומים של שחקני הקבוצה באתר הרשמי ובאמצעות היוטיוב, הקוראים להם להגיע בהמוניהם למשחק, שהם יהיו אלה שיכריעו את המשחק. 
 

בלמה הברזילאי של אומוניה קלייטון סילבה, אמר לאתר של הקבוצה לקראת המשחק: "יש לנו משחק קשה מאוד, ואנחנו רוצים לנצח בו. אני מבטיח לכל האוהדים שניתן את המקסימום במשחק וקורא להם לבוא לעודד אותנו בכל הכח". 

באומוניה מקווים שהכוכב דמיטריס חריסטופי יהיה כשיר למשחק, אחרי שהתאמן כרגיל. המאמן ג'ון קארבר שספג ביקורת על ההפסד בישראל אמר: "הקבוצה נראית כרגע טוב יותר. אנחנו חייבים לנצח כדי לעמוד בתוכניות שלנו להגיע לשלב הבתים בליגה האירופית. בית"ר קבוצה טובה, אבל התוצאה מאפשרת לנו לחלום". 


בטדי היה הרבה יותר רגוע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי