אוהדי ב"ש נחסמו בשל הפגנה פרו-פלסטינית

עיכובים בכניסה לסן סירו
עיכובים בכניסה לסן סירו |

עיכוב משמעותי נרשם מחוץ לסן סירו. צפו בקהל האדום משתלט על מרכז מילאנו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפתח את קמפיין שלב הבתים בליגה האירופית כשתשחק (שידור ישיר מ-22:00 בערוץ ספורט2) בסן סירו מול אינטר. עוד לפני כאבי הראש המקצועיים, התפתחו בעיות מחוץ לאיצטדיון. בשל הפגנה פרו-פלסטינית הנערכת סמוך לסן סירו, כניסתם של האוהדים הישראלים עוכבה מחשש ליצירת עימות. רף המתיחות במקום עלה והאדומים כבר לא התרכזו רק בזהות החלוץ שמנגד.

 


(צילום: מאיר אבן חיים)

 

המאמן ברק בכר החליט לעלות עם שלושה בלמים ובעמדת המגן השמאלי בחר במיחאי קורהוט על פני בן תורג'מן. הרכש ההונגרי מיועד להיות המגן הראשון העונה, אך עדיין קצת חלוד. מאור מליקסון, שהחלים מפציעה, יפתח על הספסל ומאור בוזגלו ימשיך ב-11.

 

 

עבור בוזגלו מדובר בחזרה להרכב באירופה מאז המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות נגד שריף (2:3). "מאור תמיד היה בורג חשוב ואנחנו שמחים שכל מה שהיה אתו כבר נמצא מאחורינו",  אמרו בקבוצה. בבאר שבע לא אהבו את כל הדיבורים על ההרכב המשני לכאורה של המילאנזים: "גם עם אדר ופליפה מלו אינטר קבוצה מצוינת עם רעב גדול".

 

קורהוט. בהרכב בסן סירו (אודי ציטיאט)

 

כ-1,500 אוהדים של באר שבע הגיעו למשחק בסן סירו אבל האצטדיון לא צפוי להיות מלא. באיטליה מעריכים שרק כ-30 אלף אוהדים של הנראזורי יגיעו לראות את ההתמודדות מול האלופה הישראלית.

 

 

 

Tomorrow we start our journey against inter in Europe league..

A photo posted by bensahar14 (@bensahar14) on

 

חלום

A photo posted by Michael Ohana (@michaelohana9) on

 

Tomorrow we start our journey against inter in Europe league..

A photo posted by bensahar14 (@bensahar14) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי