אומוניה מחכה: בית"ר גברה 0:1 על טוזלה

אצילי. שער ששווה מקום בשלב הבא
אצילי. שער ששווה מקום בשלב הבא |

פנדל של עומר אצילי הספיק בשביל לעלות לסיבוב השני, היריבה מקפריסין בכוננות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים אומנם שוב לא הרשימה אבל היא תהיה בשלב הבא לאחר ניצחון 0:1 על טוזלה בצמד המשחקים במוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה של רן בן שמעון תפגוש בסיבוב הבא את אומוניה ניקוסיה.

 

ניכר ששתי הקבוצות עדיין בכושר של תחילת העונה, כאשר השחקנים לא הצליחו להגיע למצבים ליד השער. עם זאת, עומר אצילי ידע לעשות יש מאין, כאשר הוא שכנע את השופט לשרוק לכדור עונשין מ-11 מטר, לאחר שספק הוכשל ברחבה. הקשר לקח אחריות וכבש את השער היחיד בהתמודדות.

 

מאותו הרגע שחקני בית"ר ירושלים התעוררו, כאשר הם התחילו לשלוח יותר כדורים לעבר הרחבה הבוסנית, אך היא לא הצליחה למצוא את השער הנוסף. עם זאת, טוזלה היתה קרובה לשנות את גורל המשחק, כאשר בתוספת הזמן היא כמעט והפתיע את הירושלמים, אך בוריס קליימן היה במקום והשאיר את הניצחון בבירה.

 

הקבוצה של רן בן שמעון תקווה ליכולת טובה יותר בשלב הבא, משום שתצוגה כזאת ככל הנראה לא תספיק מול קבוצתו של אמיר עגייב. עם זאת, הם כנראה יוכלו לסמוך על אוהדי הקבוצה שצפויים ללוות אותו במשחק החוץ באי השכן.

 

אוהדי בית"ר ירושלים עם השלט לזכרו של האוהד גל צומי שנהרג בתאונת דרכים (דני מרון)

 

בתוך כך, המשטרה עצרה שני אוהדים של בית"ר ירושלים לאחר שאחד מהם הגיע שיכור עם בקבוק וויסקי ותקף שוטרים, בעוד השני חשוד שסיפסר בכרטיסים ותקף את הבלשים לאחר שעוכב. שני החשודים הועברו להמשך חקירה במרחב מוריה.

 

הרכבים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן; שניר משען, דן מורי, חסוס רואדה, אורי מגבו; קלאודימיר פריירה קובי מויאל (לידור כהן/ 85); דן איינבינדר, עומר אצילי, איתי שכטר (דוד קלטינס/ 79), ארסניו ואלפורט (יעקב בריהון/ 72).

 

טוזלה: קנאן פיריץ'; איבן קוסטיץ', אלדין דז'יקיץ' (הורחק/ 88), סמיר אפנדיץ', סמיר מרזיץ'; דאמיר מחידיץ', נמניה סטיינוביץ', מלאדן וסלינוביץ', עאמר הורדגיץ', זייקו זבה ומאחיר קאריץ'.

 

מהלך המשחק

דקה 10

קלאודימיר לקח בעיטה חופשית מ-25 מטרים אך הבעיטה שלו חלפה מעל המשקוף.

דקה 66

בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 0:1: עומר אצילי ניסה להגיע לכדור ברחבה וספק הוכשל, אך השופט שרק לכדור עונשין מהנקודה הלבנה. הקשר לקח בעצמו את הבעיטה וכבש את השער הראשון בהתמודדות.



אצילי. לקח אחריות (דני מרון)

דקה 90+3

הבוסנים כמעט והשוו, כאשר הם הרימו כדור לרחבה, קאריץ' נגח מצוין, אך קליימן היה במקום והדף לקרן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי