איל משומר: "לא חושב על תסריט שבו נעוף"

התסריט יתממש?
התסריט יתממש? |

מכבי חיפה מוכנה לגומלין באסטוניה מול קאליו. העונה האירופית תסתיים?

(גודל טקסט)

עם 1:1 במשחק הבית בנתניה וכשסכנת ההדחה ממוקדמת מהליגה האירופית עומדת לנגד עיניה, מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים באסטוניה לקראת משחק הגומלין מול נומה קאליו.

"לי אישית יצא לשחק מספר פעמים בליגה האירופית. זו חוויה גדולה ואני לא רוצה לחשוב על תסריט שבו נעוף. אני חושב רק על ניצחון", הודיע אייל משומר. "צריך לבוא בשיא הרצינות ולהילחם עד הסוף. אני מקווה שלמדנו מהמשחק הראשון ונדע איך להתמודד איתם כדי לעבור שלב".

"המצב שלנו מאוד לא אידיאלי, התוצאה פחות מטובה, אבל עדיין הדברים תלויים בנו", אמר מאמן הירוקים רוני לוי. "אנחנו יודעים שאנחנו מול יריבה שהיא בשלב מתקדם של הליגה. היא קבוצה מאורגנת ומאומנת ונעשה את כל מה שאפשר כדי לנצח ולעבור שלב".

לוי נשאל על ה-11 שיפתחו במשחק מחר: "כמובן שלא פה נחשוף את ההרכב, אבל במשחק הקודם העמדתי את ההרכב הכי טוב שהיה לדעתי. יכול להיות שיהיו שינויים ויכול להיות שלא. אנחנו בשלבים די מוקדמים, ולא עומדים עם הסגל המושלם שלנו. יש מספר פצועים ומספר חסרים וגם הפעם נשחק עם ההרכב האידיאלי שיכול להיות לנו כרגע".


זה עדיין תלוי בהם (ערן לוף)

העיתונאים טענו שחיפה לא שיחקה טוב במשחק הראשון, אבל לוי לא הסכים: "היינו די טובים, בטח לשלב הזה של השנה ובסגל הנוכחי. ייצרנו מספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. 2:4 לטובתנו היה משקף יותר. ראיתי הרבה דברים טובים במשחק ובאנו לנצח הפעם. לקאליו יש מנטליות טובה והולך להיות קשה, אבל באנו לעבור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי