אלברמן: מטרת המועדון היא להגיע לשלב הבתים

אלברמן. מכבי תצליח לא לספוג?
אלברמן. מכבי תצליח לא לספוג? |

קפטן מכבי ת"א מכוון לקראת המשחק מול היידוק (20:00, ספורטHD1)

(גודל טקסט)

180 דקות הן מה שמפרידות בין מכבי תל אביב להופעה שלישית בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים יארחו מחר את היידוק ספליט (20:00, שידור ישיר בספורטHD1) באיצטדיון בנתניה ויקוו לסגור את הסיפור כבר במשחק הראשון.

"התחלנו את העונה מאוד מוקדם, נסענו למקומות קשים ועברנו יריבות לא פשוטות. עשינו הרבה בשביל לעלות לשלב הבתים יש לנו משוכה אחרונה ואנחנו מאוד רוצים לעבור אותה", אמר גל אלברמן במסיבת העיתונאים.

"להשתתף במפעלים אירופיים כדרך קבע זאת אחת המטרות הגדולות של המועדון", המשיך אלברמן. "להשתתף בשלב הבתים כלשהו תמיד נהדר עבורנו ועבור האוהדים, זו חוויה שנמשכת כמה חודשים ולהגיע לשם זה מאוד חשוב".

אלברמן נשאל איך מכבי ת"א תשחק: "קשה מאוד להעריך איזה משחק יתפתח, המטרה הראשונית היא כמובן לנצח ואם אפשר בלי לספוג זה עדיף. בתור שחקן אתה מתרכז במשחק עצמו, זה לא משהו שאתה מתכנן מראש".

רוצה לנצח בכל משחק. ארבלדזה (דני מרון)

קפטן הצהובים נשאל על הרבויה מיליץ', שנחשב לאחד השחקנים החשובים של היידוק ועבר לפיורנטינה: "זה חלק מהמשחק. גם אצלנו עזבו שחקנים מאוד משמעותיים ולא צריך לדבר על מי שעזב. יש לנו שני משחקים קשים ונצטרך לעבור אותם".

גם שוטה ארבלדזה הציב מטרות: "בכל משחק אנחנו חייבים לנצח, זה מה שמיוחד בנו. זה השלב האחרון לפני הבתים. אם לא ננצח, כל המשחקים הקודמים יהיו כמו משחקי הכנה. זה משחק חשוב לכולם, וזו המטרה הראשונית שלנו".

מאמן מכבי ת"א נשאל על שלומי אזולאי והאם הוא בתמונת הסגל למחר, אבל התחמק: "יש לנו עוד אימון לקראת המשחק, יש מקום ל-18 שחקנים בלבד מתוכם שני שוערים ויש לנו 22 שחקנים כשירים. מן הסתם יהיו שחקנים שיהיו מחוץ לסגל".


יהיה בסגל בכל זאת? אזולאי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי