ארבלדזה: במכבי ת"א תמיד יש לחץ, זה טוב

ארבלדזה
ארבלדזה |

מאמן הצהובים לפני משחק החוץ מול פנדורי: "השחקנים יודעים לאן הגיעו"

(גודל טקסט)

פנדורי, שהחלה את משחקיה בליגה המקומית עם ניצחון 1:2, היא היריבה שמחכה למכבי תל אביב במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. "יש הרבה ציפיות", הודה המאמן שוטה ארבלדזה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בחמישי (21:00). "אנחנו בסוג של תחילת עונה. עוד לא שיחקנו משחק ליגה או גביע אחד. פתחנו את העונה מאוד  מוקדם". 

מהשבוע הבא נשחק כבר יותר משחקים כי נשחק משחקי גביע בישראל וזה אומר שיותר שחקנים יקבלו יותר דקות משחק", הבהיר המאמן. "גם פנדורי שיחקו מעט משחקים עד כה, למעשה רק משחק אחד בליגה. יהיה משחק קשה פה. זה תמיד קשה לשחק משחק חוץ, ואנחנו ננסה להשיג תוצאה טובה במשחק הזה כדי לחזור לישראל עם יתרון לקראת משחק הבית".

"אני מתייחס רק למשחק הזה באופן ספציפי", הכריז הגיאורגי. "זה יהיה ללא ספק משחק קשה ואנחנו נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג תוצאה טובה. השחקנים יודעים לאן הגיעו ומה מצפים מהם. אני מצפה לראות משחק טוב שלהם. במכבי תל אביב תמיד יש לחץ וזה טוב. ככל שנדע להתמודד עם זה נצליח יותר. בכל טורניר אנחנו עושים את הכל. במועדון ובמדינה מחכים לתוצאות טובות. ככה שזה טוב מבחינתנו".


מדוניאנין, רוצה להעביר את ההכרעה לארץ (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

על כך שהמפגש לא משוחק באיצטדיון הביתי אמר ארבלדזה: "לא חשוב איפה המשחק משוחק, עבורנו זה עדיין משחק חוץ. הקבוצה הביתית בחרה לשחק פה ואין לי מה לומר על זה". כשנשאל על שחקן המפתח של הרומנים הוסיף: "אני לא יכול לומר שאני מפחד משחק כזה או אחר. כמובן שיש שחקן כמו יואן הורה, שזה מישהו שאנחנו נצטרך לשים לב אליו".

האריס מדוניאנין, שנכח גם הוא במסיבת העיתונאים, הוסיף: "אני יודע שהכדורגל הרומני הוא כדורגל טוב. צפינו בווידאו וראינו שמדובר בקבוצה טובה. נצטרך להיות הכי מוכנים כדי להשיג תוצאה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי