ארבלדזה: לא רק יוסי בניון צריך לחשוש למקום שלו

ארבלדזה. אבחר את השחקנים הטובים ביותר
ארבלדזה. אבחר את השחקנים הטובים ביותר |

הגיאורגי התייחס לספסולו של הקשר. דיווח: הוגשה הצעה על קמיל גרוסיצקי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה ברגל ימין את עונת 2016/17, כאשר גברה במשחק הראשון 0:3 על גוריצה הסלובנית במוקדמות הליגה האירופית. ההישג היה מרשים במיוחד לאור העובדה שהקבוצה פתחה דף חדש עם משחקו הראשון של שוטה ארבלדזה על הקווים, וללא ערן זהבי.

 

עם זאת, לא הכל הלך חלק, כאשר הרכש המדובר של הקיץ, יוסי בניון, ערך חימום ארוך אבל לא שותף כלל במשחק. "כל אחד צריך לחשוש למקום שלו, לא רק יוסי בניון", אמר ארבלדזה בסיום. "יש לי סגל של 25 שחקנים ואבחר מתוכם את הטובים ביותר".

 

 

עוד שחקן רכש שלא שיחק אמש (חמישי) הוא איגור פיליפנקו שלא היה כלל בסגל. "הוא לא צפוי לשחק גם במשחק הבא", הוסיף המאמן, " הוא חזר מחופשה בת חמישה שבועות וייקח זמן עד שישתלב". הגאורגי סיפר גם כי שוחח מספר פעמים עם המנג'ר ג'ורדי קרויף והתכנון הוא לחזק את הקבוצה בקרוב במספר שחקנים חדשים. כשנשאל ארבלדזה מי השחקנים ובאיזה עמדות מדובר השיב  בבדיחות "רוצה שחקנים טובים".

 

איגיבור. "יכולים לזכות באליפות" (דני מרון)

 

כוכב המשחק היה נוסא איגיבור, שכבש שני שערים, והתייחס לשמועות על עזיבתו: "אני לא עוזב את מכבי תל אביב כי יש לי חוזה ולא היו דיבורים על כך. הגיע מאמן חדש והמשחק הפך ליותר התקפי וגם אני משחק בעמדה יותר קדמית התקפית ועושה מה שהמאמן דורש ממני. מכבי תל אביב יכולה לזכות העונה שוב בתואר האליפות".

 

הכובש הנוסף, אורלנדו סה, לא חגג לאחר השער, ודיבר בסיום על מה שעבר עליו מאז הגיע לישראל: "לא קל להחליף מדינה, בטח כאשר אתה מגיע וכבר נפצע. כל הזמן הקריאו לי מה כתבו עלי בזמן שהיתי מחוץ למגרש, ובנוסף גם איבדנו את האליפות. אני מרגיש שעכשיו אני פותח מאותה הנקודה כמו יתר השחקנים ומקווה לסיים עונה ללא פציעות ולהציג יכולת טובה יותר".

 

על ערן זהבי ועל קרלוס גרסיה אמר הפורטוגלי: "ערן היה חשוב למכבי תל אביב ואף אחד לא ישכח אותו, אך מה שחשוב זה שהמועדון ימשיך קדימה. זהבי לא כאן ועבורי אין בעיה לשתף פעולה עם כל שחקן אחר. קרלוס גרסיה? הוא שחקן חשוב מאוד בחדר ההלבשה,  וגם במגרש וכולנו מכבדים אותו על כול התארים בהם זכה עם המועדון. כולנו מאחלים להם הצלחה רבה".

 

במקביל, הצהובים מחפשים חיזוק. באירופה דווח כי קשר נבחרת פולין וראן הצרפתית, קמיל גרוסיצקי קיבל הצעה ממכבי תל אביב בשלושה מיליון יורו. סיכויים רבים למעבר אין מאחר ואברטון נדחתה בימים האחרונים עם הצעה של 6.7 מיליון ליש"ט. תג המחיר שלו עתיד להיות 10 מיליון יורו אחרי שהרשים ביורו והוא לפחות כעת מלך הבישולים של הטורניר בצרפת אלא שפולין הודחה בפנדלים לפורטוגל ואדן הזאר עשוי לעבור אותו בטבלת הבישולים.

 


גרוסיצקי, סיכוי קלוש שיגיע (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי