ארבלדזה: מגיע לנו לעלות. נבוא לנצח

ארבלדזה. מצוין שהם חושבים שאנחנו חלשים
ארבלדזה. מצוין שהם חושבים שאנחנו חלשים | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א לפני היציאה לספליט: "הם חושבים שאנחנו חלשים? זה מצוין"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה הבוקר אימון בקריית שלום ולאחר מכן יצאה לשדה התעופה והחלה את דרכה לספליט, שם תתארח ביום חמישי בניסיון לשמור על ה-1:2 מול היידוק מהמשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית.

לפני ההמראה לקרואטיה, המאמן שוטה ארבלדזה התראיין לאתר הרשמי של המועדון ותחילה התייחס לאווירה החמה שצפויה באצטדיון בספליט: "לפנינו משחק עם אווירה מצוינת וזה דבר שרצינו שיגיע העונה. בכדורגל דברים יכולים לקרות לכאן או לכאן בגלל כדור בקורה או במשקוף".

ארבלדזה הוביל את הקבוצה עד לפלייאוף הליגה האירופית, וגם המאמן הגיאורגי יודע שה-1:2 הנזיל מהמשחק בנתניה עלול לא להספיק: "התחרות הראשונה שלנו הייתה הליגה האירופית ועלינו לעבור את המשחק הזה כדי להיות איפה שמגיע לנו להיות, איפה שמכבי תמיד שואפת להיות – בשלב הבתים של הליגה האירופית או ליגת האלופות.

"עלינו לעבור את המשחק" (עדי אבישי)

"תכננו שזה יקרה ועד היום עמדנו בזה, אך המשחק שלפנינו קשה מאוד", המשיך המאמן, "אנחנו מכירים יותר טוב את היידוק מאשר בשבוע שעבר, יודעים את החוזקות והחולשות שלהם וניתן יותר מידע לבחורים שלנו. יש עוד משחק אחד, וגם אותו כמו אחרים אנחנו הולכים כדי לנצח".

ארבלדזה נשאל על תכנית המשחק ואמר: "התכנית היא לא לספוג שער ולהבקיע כמה שיותר. אנחנו לא נלך לאחור, כי אנחנו לא יודעים לעשות את זה. אנחנו נצטרך לדעת להיות פרקטיים, אבל נשחק את אותו כדורגל התקפי של מכבי. יש לנו מספיק ניסיון כדי להכריע את המשחק".

ארבלדזה רוצה לראות שערים, והרבה (עדי אבישי)

ארבלדזה יחסר במשחק את החלוץ טל בן חיים, שספג צהוב שלישי בשלב המוקדמות בתוספת הזמן בנתניה בחמישי האחרון ועל כך אמר: "כל משחק אנחנו משחקים בלי 4-6 שחקנים. הם באים כל בוקר ועובדים קשה. תמיד יש שחקנים שמפספסים משחק. לי כמאמן הכי קשה להגיד לשחקנים שהם ביציע. שחקנים נעדרים תמיד, אבל יש את מי שיהיה במקומם. יש לנו מחליפים מספיק טובים".

הרגע שעלה לבן חיים במשחק בספליט (עדי אבישי)

לסיום נשאל על כך שמאמן היידוק טען כי הופתע מחולשתה של מכבי וענה: "אני שמח שהם חושבים שאנחנו חלשים. זה מצוין".

בתוך כך, במועדון שמחו לשמוע הבוקר כי הבלם איגור פיליפנקה זומן לסגל נבחרת בלארוס למשחק הידידות מול נורבגיה ולמשחק הביתי במוקדמות מונדיאל 2018 מול צרפת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי