ארשאבין: ארבלדזה עוד יגיע רחוק, בניון נהדר

ארשאבין
ארשאבין |

הכוכב הוותיק, שפגש את מכבי ת"א עם קאיראט וכיכב בזניט, בראיון מיוחד

(גודל טקסט)

לא בכל יום מכבי תל אביב פוגשת קבוצה איכותית כמו זניט סנט פטרסבורג. ב-20:00 (שידור ישיר בספורט1) הצהובים יפתחו את הקמפיין השנתי של שלב הבתים במפגש מול מועדון הפאר הרוסי.

 

אחד שמכיר מקרוב היטב את שתי הקבוצות הוא אנדריי ארשאבין. החלוץ הוותיק שכיכב בארסנל ובנבחרת רוסיה ביורו 2008, שיחק לא מעט בזניט, אבל העונה פגש גם את הצהובים יחד עם קאיראט הקזחית בסיבוב הראשון של שלב המוקדמות. בראיון מיוחד לספורט1 הוא מתייחס לבניון, לתקופה הנוכחית של זניט וחוזה מה יקרה בהתמודדות.

 

 

פגשת העונה את מכבי, היא מצאה חן בעיניך?
"יש להם מאמן התקפי שיגיע רחוק לדעתי, אני בטוח בזה. הקהל מדהים וכמה שחקנים ברמה גבוהה בניהם בניון ששיחקתי איתו והוא שחקן נהדר. זניט עדיפה אבל היא יודעת שיהיה לה קשה מאוד".

 


ארשאבין חוגג מול מכבי, "זניט יודעת שיהיה קשה" (אודי ציטיאט)

 

קיבלת טלפון מזניט? התעניינו בנתונים של מכבי?
"לא, הם לא צריכים אותי. זניט לא מזלזלת אף פעם בשום יריבה. הם רוצים להגיע לשלבים המאוחרים במפעל וזה עובר דרך ניצחון על מכבי בתל אביב, אבל אני בטוח שיהיה להם קשה מאוד".

 

אתה מכיר את זניט היטב. היא לא בשיאה.
"אין ספק שהמועדון ידע תקופה יותר טובה. היא לא זכתה באליפות, אבל זה מועדון שנמצא בתקופת מעבר אחרי העידן של אנדרה וילאש בואש. בליגה הרוסית הם צמודים לשתי הגדולות אבל כמועדון זה שם הרבה יותר גדול ממכבי. לוצ'סקו מאמן מספיק טוב והם ירוצו חזק גם העונה".

 

בניון. שיתפת איתו פעולה, מה יש לך לומר עליו?
"בניון שחקן מוכר והרזומה שלו מדבר בעד עצמו. עם הניסיון שיש לו הוא יכול להוסיף למכבי. הוא תמיד יודע לתת ערך מוסף".

 


בניון עם ארשאבין, "הרזומה מדבר בעד עצמו" (Gettyimages)

 


כבש מול ארשאבין העונה (אודי ציטיאט)

 

מי לדעתך פייבוריטית?
"זניט עדיפה מקצועית אבל מכבי לא פראיירית, בטח אצלה בבית. אם אני צריך להמר אני הולך עם זניט, אבל הקמפיין השלילי של מכבי בליגת האלופות לא יחזור. לדעתי זה יגמר בתיקו".

 

מכבי מסוגלת לעלות שלב?
"למה לא? אם הם פותחים עם ניצחון הם בדרך הנכונה. בשבוע שעבר הנבחרת שלכם הצליחה לתת פייט לאיטליה והפערים הם לא כאלה גדולים. רואים את זה גם באירופה. יהיה מעניין, הליגה האירופית זה במה להרבה שחקנים לפרוץ קדימה ושחקני מכבי יודעים שניצחון על זניט יזניק את הקריירה שלהם".

 


יגיע רחוק, לפי ארשאבין (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי