ב-20:00: יונייטד אצל פנר. אדבוקאט חושש מזלאטן

זלאטן. למרות ששכח לכבוש
זלאטן. למרות ששכח לכבוש |

מוריניו: "חושבים שאני בן 75 אבל אני בן 53 ויש לי עוד תשוקה למשחק"

(גודל טקסט)

פנרבחצ'ה מארחת (20:00, שידור ישיר בספורט2HD) את מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית. במחזור הקודם הובסו הטורקים 4:1 באולד טראפורד. "ז'וזה מוריניו הוא לא קוסם, אבל זלאטן איברהימוביץ' יכול להפתיע", עקץ המאמן המארח דיק אדבוקאט.

 

יונייטד רשמה רק ניצחון אחד בשבעה משחקים בכל המסגרות וירדה למקום השמיני בפרמייר-ליג. אם השדים האדומים ימשיכו לדשדש המיוחד, שטען  שהוא לא מעוניין במפעל, יוכל לזכות בתואר כלשהו רק אם יזכה בליגה האירופית.

 

 

"אני נמצא במועדון בו אני רוצה להיות, מאושר ורוצה להישאר כאן עד סיום החוזה שלי ומי יודע? אולי אהיה כאן הרבה שנים", אמר מוריניו,  "אנשים חושבים לפעמים שאני בן 75, אבל אני בן 53. יש לי עדיין תשוקה למשחק".

 

לדעתו של מוריניו הקבוצה משחקת טוב, אבל התוצאות לא בהתאם: "אם נמשיך לשחק כפי שאנחנו משחקים, גם התוצאות יגיעו. הסטטיסטיקה מראה עד כמה אנחנו טובים. מספר הבעיטות לשער נגד ברנלי היה מדהים".

 

מוריניו. "משחקים טוב, התוצאות עוד יגיעו" (Getty)

 

"יש כל כך הרבה שחקנים טובים ביונייטד שלפעמים אתה לא יכול לחבר את ההרכב הנכון שהם הולכים לשחק אתו", ענה אדבוקאט, "ראיתי את המשחק נגד ברנלי וזה מדהים שהם לא כבשו".

 

ממפיס דפאי עשוי לעזוב את יונייטד בינואר הקרוב אחרי שלא נכלל בסגל של 21 שחקנים שהגיעו לאיסטנבול. מנגד רובין ואן פרסי, שנפצע בניצחון של פנר על קרדמיר 0:5, בספק נגד האקסית. במשחק נוסף בבית 1: זוריה – פיינורד.

 

רמי גרשון וקני סייף נכללים בסגל של גנט שתארח (22:00) את שחטאר, רד בול זלצבורג תתארח בניס של מאריו באלוטלי, מואנס דאבור עשוי לפתוח. אלון יפת ישפוט את משחקה של אסטרה מול ויקטוריה פלזן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי