באנגליה עקצו: "קלופ פלופס", המאמן אופטימי

קלופ ושחקני ליברפול
קלופ ושחקני ליברפול |

אחרי סביליה מאמן ליברפול ספג אש: "נהיה טובים יותר בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

"התהילה האירופית של ליברפול הסתיימה אתמול בשיברון לב", כתבו הבוקר (חמישי) ב"דיילי מייל אחרי ה-3:1 של ליברפול לסביליה בגמר הליגה האירופית שנתן עוד נוקאאוט לכדורגל האנגלי. "קלופ פלופס" – היתה הכותרת הראשית של העיתון.

 

"הפקנו רק 50 או 60 אחוז מיכולתנו, אבל אני מבטיח שליברפול תהיה קבוצה שונה בעונה הבאה", סיכם הגרמני שהגיע לאנפילד במהלך העונה. גם האנגלים הורידו את הכובע בפני הקבוצות הספרדיות שזכו מ-8 מתוך 13 הגמרים האחרונים באירופה ואילו לפני כן רק שני גמרים מתוך 32.

 

 

פרשן ה"דיילי מייל", מרטין סמואל, כתב: "יורגן קלופ אמר פעם שהוא אוהב כדורגל של מטאל ולא קונצרטים, אבל מה שהפגינה קבוצתו היה במקרה הטוב מוזיקת ג'אז. ליברפול רק שמינית בפרמייר-ליג ובליגה האירופית ניצחה איך שהוא את סגנית אלופת הבונדסליגה, את הרביעית בספרד והחמישית באנגליה, אבל לא יכולה היתה לעשות את זה שוב בגמר".

 

 

Deleted tweet by @Carra23 He's absolutely right. pic.twitter.com/WH2r7EWgUw

— Taintless Red (@TaintlessRed) May 18, 2016

 

כוכב העבר של ליברפול, ג'יימי קראגר שמשמש כפרשן בכיר העלה בטוויטר תגובה סמוך לסיום המשחק נגד אלברטו מורנו שהיה אשם בשער השוויון: "יורגן קלופ, ועדת ההעברות. אולי תחתימו לעזאזל מגן שמאלי". המגן הספרדי אגב נרכש מסביליה לפני שנתיים ובתגובות הוא ספג ביקורות קשות.

 

 

Thursday's Daily Mirror back page:
Coke Zero#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/rWsgKuIQkG

— Nick Sutton (@suttonnick) May 18, 2016

 

גם פרשני המשחק סטיב מקמנמן ומייקל אואן מתחו ביקורת קשה על מורנו. "קשה להסביר מה מורנו עשה. הטעות הראשונה והשנייה היו שלו", אמר חלוץ העבר שמונה לאחרונה לשגריר כבוד של ליברפול.

 

 

In all seriousness, Sevilla got a great deal for Alberto Moreno, £12 million, a Europa League & a place in the Champions League next season.

— Gerard (@GerardGrimes11) May 18, 2016

 

ה"מירור" ועיתונים נוספים מזכירים את הלוזריות של קלופ שלא זכה בחמישה גמרים רצופים ולא ניצח באף גמר אירופי. גם שם כתבו  שאלברטו מורנו עושה טעויות רבות מדי והוא לא פתרון לטווח ארוך בהגנת ליברפול. המסקנה: קלופ יצטרך לעשות שינויים גדולים בקיץ. לא בטוח שיוכל לעשות זאת מאחר וליברפול תתקשה להחתים שחקנים כשלא תהיה באירופה בעונה הבאה.

 


קלופ מנסה לעכל שלא שתה מהבאר (AFP)

 


יצליח יותר בעתיד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי