בגלל ההשפלה: קאפלו עשוי להחליף את דה בור

|

המאמן ההולנדי של אינטר יכול למצוא עצמו בחוץ אם יפסיד גם בליגה ליובנטוס

(גודל טקסט)

ההפסד של פרנק דה בור ואינטר להפועל באר שבע ממשיך להכות גלים באיטליה. לפי דיווחים, המאמן ההולנדי שהגיע רק הקיץ עשוי להיות מפוטר אם קבוצתו תפסיד גם ביום ראשון ליובנטוס כשמי שיחליפו יהיה פאביו קאפלו.

עיתוני איטליה יצאו הבוקר בכותרות ענק נגד אינטר ועקצו את המועדון שהעיז להפסיד לקבוצה ישראלית. ב"ש קיבלה היום כבוד בעיתונים יותר מאשר קיבלה ישראל אי פעם. בכותרת הראשית של ה"גאזטה דלו ספורט" נכתב: "הפסד בסאן סירו לב"ש 0:2. אינטר האם את לא מתביישת מעצמך?". 

"מילא קיבלנו את הסינים כבעלים, אבל מה זה החולצות האלה ואיך אפשר להפסיד לקבוצה כמו באר שבע ועוד 2:0", נכתב בעיתון. "התמוטטות בשחור-כחול – אינטר הטיפשה קיבלה שתי סטירות מהפועל באר שבע".

על דה בור נאמר שכל מה שעשה זה להאשים את השחקנים וכשטען שהם שיחקו בלי לב ובלי כדורגל: "אנחנו לא יכולים להפסיד בצורה כזאת". המאמן ההולנדי קיבל ציון 4 על ניהול המשחק בעוד שברק בכר קיבל 7.5 היסטורי של מאמן ישראלי בעיתון שכותב לפי מדדי הסרייה A. 

על בכר נכתב: "הוא הכין קבוצה מאורגנת בצורה מושלמת. אובידיו הובאן הרומני הפגין את משחק חייו עם ציון 7.5 וגם החלוץ הברזילאי לוסיו קיבל את אותו הציון ונבחר למצטיין. "הוא הסתדר עם פליפה מלו, בייט כדורים טובים לעבר סמיר הנדנוביץ' והטריד את השער לא מעט.

Oggi in #PrimaPagina la figuraccia di #InterHapoel. @SassuoloUS show, pari Roma e Viola. E #Rio: @lxznr commovente pic.twitter.com/gXrajxzZNu

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) September 15, 2016

העיתונאי איזק אבידור מוסיף שפרשן רשת פוקס ההולנדית ששידרה אתמול את המשחק, דויד אנט טען: "ב"ש רשמה היסטוריה יוצאת מהכלל והורידה את ראשם של שחקני אינטר. באר שבע קבוצה מהשורה הראשונה באירופה. קבוצה גדולה עם משמעת יוצאת מהכלל. דה בור שלח ארבעה סקאוטים שיעקבו אחריה ולא הצליח לנצח אותה".

הוא המשיך: "באר שבע הצליחה לעשות מה שקבוצות אחרות שלא עשו בסאן סירו. מאור בוזגלו? יהיו הרבה קבוצות שישלמו עליו עכשיו כסף טוב אחרי השער המדהים שכבש. הוא בעל טכניקה בלתי רגילה. טקטיקה טובה. הוא פשוט הפשיט את אינטר. לדה בור יש הרבה עבודה". 
 


זכה לשבחים גם באיטליה. בכר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי