בזמן שהיה בב"ש: בלאק הופלל בפרשת השחיתות

בלאק (מימין) עם פואל. לא כל כך קדוש
בלאק (מימין) עם פואל. לא כל כך קדוש | צילום: gettyimages

עוזר מאמן סאות'המפטון הסתבך. לפי השמועות, גם גיגס ומויס לקחו חלק

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בסאות'המפטון לאחר ה-0:0 מול הפועל באר שבע. הקדושים קיוו לצאת מטרנר עם ניצחון, אבל אין להם יותר מדי מה להתלונן.

הקדושים הופתעו לשמוע כי עוזר המאמן אריק בלאק לקח חלק בפרשת השוחד שמטלטלת את אנגליה. בלאק תועד כשהוא מייעץ לחוקרים במסווה כיצד לשחד אנשי צוות מהליגות הנמוכות על מנת לזכות בבעלות על שחקנים לסוכנות שלהם. 

סאם אלרדייס שפוטר מאימון נבחרת אנגליה ובלאק הם לא היחידים ששמם קושר בפרשיה המסובכת. לפי השמועות, גם ריאן גיגס, דייויד מויס, אלן פארדיו, סטיב ברוס ומארק יוז לקחו חלק, מה שיכול להפוך את הכדורגל האנגלי מהקצה אל הקצה.

בחזרה למשחק של הקדושים מול ב"ש, בתקשורת האנגלית נכתב: "סאות'המפטון הסתפקה בתיקו משעמם, אבל האווירה באיצטדיון טרנר היתה נפלאה". בנוסף נמתחה ביקורת על המנג'ר קלוד פואל שממשיך לעשות רוטציה: "הוא ביצע שבעה שינויים מהניצחון על ווסטהאם וזה בא לידי ביטוי על כר הדשא".

קלוד פואל הסביר את החילוף המוקדם של ג'ייק האסקת' כבר בדקה ה-34: "הוא שחקן מוכשר מאוד שעוד ישחק. זה היה טקטי. אני בטוח שזה לא יפגע בו, כי הוא יודע שאני מעריך אותו". על המשחק: "תוצאה טובה מאוד מבחינתנו, כי שיחקנו נגד קבוצה טובה ואם אתה לא יכול לנצח אותה חשוב לפחות לקחת נקודה במשחק כזה". 

הקפטן וירג'יל ואן דייק אמר: "ידענו מה מצפה לנו וכולנו ידענו שהקהל יהיה מאחוריהם ויתמוך בהם. אחרי שעה התחלנו לשלוט יותר במשחק, אבל גם כך זו תוצאה טובה. אני מרוצה ששמרנו על רשת נקייה אחרי מסע ארוך. אפשר להיות מרוצה מהנקודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי