בכר: ההפסד לספרטה פראג לא היה מוצדק

בכר בצ'כיה. עדיין מתלבט על ההרכב
בכר בצ'כיה. עדיין מתלבט על ההרכב |

מאמן הפועל ב"ש במסע"ת בפראג: "נעשה שינויים". לוסיו יפתח בחוד?

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה את הכנותיה למשחק מחר בצ'כיה מול ספרטה פראג (חמישי, 22:05 בספורט2), הקבוצה השניה שהצליחה לנצח בטרנר ב-90 דקות הודות ל-0:1 לפני שבועיים.

למסיבת העיתונאים התייצב המאמן ברק בכר שתחילה התייחס ליריבה: "אנחנו נעשה שינויים במידת הצורך וכמובן שגם מתאימים את עצמנו לכושר השחקנים, כשירותם וגם בהתאם ליריבה. עד מחר נחליט מקצועית ופיזיולוגית לגבי הסגל".

האלופה יצאה לפראג ללא הקפטן אליניב ברדה והקשר אנתוני וואקמה, אבל בדבריו לעיל של המאמן הוא התייחס בין השאר לספק הגדול בנוגע לכשירותם של מאור מליקסון שינותח לאחר המשחק והבלם מיגל ויטור שסובל מפציעה בתקופה האחרונה.


מליקסון, יוצב בהרכב למרות הניתוח? (אודי ציטיאט, צ'כיה)

"במשחק הקודם שלטנו והרגשנו שהיינו יותר טובים, אבל גם אם לא בצדק הפסדנו. הקבוצה השנייה עמדה טקטית והשיגה את מה שהיא רצתה", הוסיף בכר, "לפעמים מתכננים ודברים קורים אחרת – אבל גם מחר ננסה לנצח את המשחק". 

 

במועדון מקווים לנצח ולשוב לאחד משני המקומות הראשונים בבית, ועל אף הסגל החסר איתו יצאו לצ'כיה בקבוצה אופטימים: "אלו אותם שחקנים שניצחו את מכבי ביום ראשון ולא בטוח שספרטה טובים ממכבי. זה נכון שזה בחוץ, אבל הוכחנו שגם בסן סירו אנחנו יכולים לנצח".

 

בכר כאמור מתלבט לגבי המערך איתו יפתח, כאשר האפשרויות הם מערך של שלושה הבלמים כשלואי טאהא יפתח לצידם של שיר צדק ומיגל ויטור במרכז ההגנה ואפשרות שניה בה ישתף פעולה מהראן ראדי עם חובאן ואוגו במרכז הקישור.

 

 

בנוסף לכך ישנה התלבטות בין לוסיו הברזילאי לבן שהר שכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים ונראה בכושר נהדר.

 

בעניין אחר, לאחר חזרתם ארצה תחל הקבוצה להתאמן באצטדיון בלהבים זאת בשל השזרוע בוורסמיל.

 

ויטור אמור לפתוח, אבל החלטה תתקבל בסמוך למשחק (אודי ציטיאט, צ'כיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי