בן חיים צפוי לשוב ל-11 מול אלקמאר, מיכה יפתח

| צילום: עדי אבישי

במכבי ת"א רוצים לשכוח מההפסדים. יואב זיו מונה לעוזר של צרפתי בנוער

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק החשוב מול אלקמאר מחר (חמישי). הצהובים יקיימו הערב את האימון המסכם כשקודם לכן שוטה ארבלדזה ידבר במסיבת העיתונאים באצטדיון בנתניה.

המאמן קיים אתמול עם השחקנים אסיפה ארוכה מהרגיל, דיבר בעיקר על אלקמאר ונתן דגשים על דברים שלא בוצעו נכון בהפסד 2:0 להפועל באר שבע. כמו כן קיים ארבלדזה שיחות עידוד אישיות עם מספר שחקנים כמו וידאר קיארטנסון ואוסקר סקאריונה.

באימון שקיימה מכבי ת"א אתמול, טל בן חיים ערך אימון מלא ולא הורגשה מתיחות בינו לבין הצוות המקצועי. החלוץ צפוי לשוב להרכב כחלק ממערך התקפי שיכלול את דור מיכה, סקאריונה, וקיארטנסון. 

מי שכנראה ימצא את עצמו מחוץ ל-11 הוא נוסא איגיבור, כשקיימת גם אפשרות שהקפטן גל אלברמן שהוחלף נגד הפועל ב"ש ולא פתח בהרכב נגד מכבי חיפה יהיה על הספסל. אייל גולסה ודניאל ליפשיץ הפצועים לא יהיו בסגל.


ישימו מאחור את התקופה הרעה? (דני מרון)

במכבי ת"א מקווים כי שחקנים שסבלו בשבועיים האחרונים מיכולת חלשה כמו פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה והאריס מדוניאנין יחזרו לעניינים. 

"בקבוצה הבינו שזה לא הזמן למשחקי אגו. כולם מקצוענים וננסה לצאת מהתקופה הלא טובה. לכולם במועדון ברור שהדברים שיקרו בחודש ינואר יהיו מחוברים לתוצאות של עכשיו כמו להתנהלות האישית, כי מכבי ת"א היא מעל כל מי שנמצא במועדון", אמר גורם.

בתוך כך, יואב זיו מונה לעוזר המאמן של גיא צרפתי בקבוצת הנוער של מכבי ת"א. המגן שבילה אצל הצהובים במשך שש השנים האחרונות, עזב לאחרונה להפועל פתח תקווה, אך נפצע ולא שיחק. עדיין הוא לא הודיע רשמית, אך נראה שהוא צפוי לפרוש בקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי