בניון כבש (91), 1:1 יקר למכבי ת"א מול קאיראט

בניון
בניון |

כמו מול גוריצה, הכוכב הבלתי נגמר פגע רחוק מהבית. אייל גולסה ערך בכורה בצהוב

(גודל טקסט)

הערב של הנציגות הישראליות בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית נפתח בצורה דרמטית, כשמכבי תל אביב חילצה 1:1 בגשם של קזחסטן מול קאיראט משער של יוסי בניון בדקה ה-91.

 

שוטה ארבלדזה המשיך עם ההרכב שניצח בגוריצה 0:1, מלבד שינוי אחד כשטל בן חיים החלוץ פתח על חשבונו של בניון. הצהובים התחילו את המשחק בגמגום, אבל נכנסו מהר לעניינים והתחילו לסכן את השער של הקזחים. נוסא איגיבור שכבש צמד מול הסלובנים היה מסוכן גם הפעם, והחמיץ שני מצבים מעולים בהפרש של ארבע דקות.

 

דווקא שנראה שהמשחק הולך לטובתה של מכבי ת"א, קאיראט יצאה למתפרצת ואקס ארסנל אנדריי ארשאבין העלה אותה ליתרון בדקה ה-29. הצהובים ניסו לחזור והמשיכו לתקוף, אבל אורלנדו סה לא היה מאופס ואיגיבור המשיך להחמיץ. בניון עלה מהספסל 17 דקות לסיום ואייל גולסה זכה לבכורה כשעלה מהספסל בדקה ה-90.

ואז הגיע בניון. הרכש שהגיע ממכבי חיפה וכבש את שער הניצחון מול גוריצה, היה שוב האקס פקטור של סגנית האלופה ומצא את הרשת בתחילתה של תוספת הזמן. הצהובים השיגו שער חוץ חשוב שיהיה עבורם מקדמה רצינית למשחק הגומלין בשבוע הבא בנתניה.


איגיבור. לא הפסיק להחמיץ (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

הרכבים
קאיראט: ולדימיר פלוטניקוב; ירמק קואנטייב, זרקו מרקוביץ', סטניסלב לונין, גפרוזאן סויומביוב; מיכאל בקאייב, אנטולי טימושצ'וק, באוריז'אן איסלמקאן (הורחק, דקה 94), איסאל, אנדריי ארשאבין (איסלמבק גואט, דקה 77); ג'רארד גוהו (ליאנדרה טאוומבה, דקה 83).


מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', דור פרץ, טל בן חיים, איתן טיבי, אבי ריקן, נוסא איגיבור (ברק יצחקי, דקה 86), גל אלברמן, האריס מדוניאנין (אייל גולסה, דקה 90), דור מיכה, טל בן חיים (יוסי בניון, דקה 73), אורלנדו סה.

 

מהלך המשחק

דקה 18

מצב מסוכן ראשון לצהובים. מדוניאנין מוצא את איגיבור שנע לעומק, ומרים לעברו כדור. הקשר נוגח לידיים של פלוטניקוב.

דקה 21

איגיבור ממשיך לסכן את השער. מדוניאנין מרים כדור חופשי הישר לראשו של הניגרי, פלוטניקוב שוב מציל שער.

דקה 29

הצהובים מסתבכים. גוהו מקבל כדור בתוך הרחבה, ומוצא את ארשאבין שבועט טוב פנימה. 0:1 לקאיראט.

דקה 47

הצהובים מנסים לחזור. בן חיים פורץ נהדר לאמצע ומוסר לדור מיכה שמכניס לו כדור בחזרה, אבל החלוץ בועט חלש והחוצה.

דקה 54

ריקן משחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, פלוטניקוב מזנק ומציל לקרן.

דקה 87

סויומביוב מנסה בעיטה חזקה, ראיקוביץ' במקום עוצר טוב.

עוד באותו נושא: דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי