בניון עשוי לפתוח במקומו של איגיבור, פרץ בימין

|

מאמן מכבי ת"א מתלבט לפני דאנדוק: "ה-11 הכי טובים יעלו" (22:00 בספ'2)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ מול דאנדוק, אלופת אירלנד (22:00, שידור ישיר בספורט2). הצהובים, שנחתו בשלישי בדבלין, ישחקו באיצטדיון שמאכלס בדרך כלל את שמרוק רוברס, המכיל 6,000 מקומות וצפוי להתמלא. לפני המשחק תיערך דקת דומיה לזכרו של שמעון פרס והשחקנים יענדו סרטים שחורים.

המאמן שוטה ארבלדזה יחסר את אלי דסה המורחק ואת אבי ריקן הפצוע, כך שנראה שבסך הכל הוא יבצע שני שינויים לעומת ההרכב שניצח 0:5 בדרבי ביום ראשון – דור פרץ יהיה המגן הימני ואילו בקו הקדמי קיימת התלבטות ומסתמן שיוסי בניון יחחליף את נוסא איגיבור או את אוסקר סקאריונה. 

 

למעשה יהיה זה משחקה האחרון של מכבי תל אביב לפני היציאה לפגרת הנבחרות, הרי שאת המחזור השישי בליגת העל שייערך בשבת היא כבר ערכה כשניצחה 0:3 בדוחה את סכנין, כך שלמעט שחקני נבחרת ישראל ושחקני הנבחרות האחרות יזכו השחקנים עם שובם ארצה לחופשת אימונים עד יום חמישי. משחקם הבא יהיה גם הוא בליגה האירופית, בעוד שלושה שבועות בהולנד נגד אלקמאר.

בניון. מנוחה עד שבוע הבא (אודי ציטיאט)

"המשחק הראשון שלנו נגד זניט היה טוב מאוד והסתיים באסון", אמר המאמן שוטה ארבלדזה במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המפגש. "המשחק נגד דאנדוק חשוב ואולי קריטי, כי אחרי זה יש לנו עוד משחק חוץ בהולנד. בסוף היום אנחנו רוצים להראות כמה אנחנו טובים, ולראות מה התוצאה של זה".

"נעמיד את הקבוצה הטובה ביותר נכון לעכשיו", הבהיר ארבלדזה אחרי אימון מסכם תחת גשם שוטף. "כדורגל לא נועד למנוחה, אלא כדי לנצח ולזכות בתארים. היו לנו שבועות קשים ועברנו אותם. זה המשחק האחרון לפני שיש לנו הפסקה קצרה. אני שמח שחוץ מדסה המורחק וריקן שפצוע, כולם זמינים".


ארבלדזה, הופתע מהסגנון של היריבה (אודי ציטיאט)

"עקבנו אחרי דאנדוק וראינו את המשחקים באירופה. ראינו איזה סוג של משחק הם משחקים, הם רוצים להניע כדור וראינו שהחלוץ שלהם מקמילן מבקיע הרבה שערים. גם חלוץ הכנף שלהם מצוין", ניתח המאמן. "יש לי תחושה טובה. אם לומר את האמת, דאנדוק הפתיעה אותי, כי דמיינתי כדורגל בריטי שנבנה על כדורים ארוכים ובעיקר על 2-4-4. ראיתי שזה לא כך מהמשחקים שצפיתי בהם. הזהות שלהם הייתה אותו דבר בכולם, רצו להחזיק בכדור. אני לא יודע מה הפילוסופיה בליגה כאן, אבל אני רואה שדאנדוק דומיננטית כאן מאוד".

הקפטן גל אלברמן נשאל (שוב) על סוגיית העזיבה של ערן זהבי, והשיב: "ידענו כשזהבי עזב שנצטרך לשנות דברים. אני חושב שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק. בהתחלה זה היה מוזר לראות אותנו בלעדיו. יש לו חלק גדול בהיסטוריה של מכבי וכעת הוא שייך לשם. אנחנו מרוכזים בעבודה שלנו ובמטרות שלנו. אנחנו לא מתעסקים עם זה כבר".

"התחלנו תהליך ב-2011 מאז שג'ורדי הגיע", המשיך אלברמן. "הוא ניסה לשנות הפילוסופיה ובתור אחד שהיה כאן שלוש שנים לפני כן, אני יכול להעיד על השינוי שהוא הביא איתו. מאז, אנחנו באותו כיוון בכל עונה. קבוצה שבאה לשלוט בכדור ולנצח".

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', דור פרץ, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, יוסי בניון (נוסא איגיבור), אוסקר סקאריונה, וידאר קיארטנסון, טל בן חיים.

 


עובדים כדי לנצח (אודי ציטיאט)


פיקוח צמוד באימון (אודי ציטיאט)


מרוכזים בעבודה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי