בשני: ב"ש, מכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר יוגרלו

מיכה מול סנטה קולומה ב-2014
מיכה מול סנטה קולומה ב-2014 |

ארבע הישראליות יגלו את היריבות שלהן באירופה. האלופה מול מואנס דאבור?

(גודל טקסט)

היורו עוד בעיצומו אך העונה האירופית בגביעים של אופ"א תצא לדרך באופן רשמי מחר (שני) עם הגרלה ב-14:00 בניון, שווייץ.

 

מבין הישראליות, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ידעו את מי יפגשו בדרך הפוטנציאלית לשלב הבתים של המפעל. המשחקים בסיבוב המוקדמות הראשון ייערכו ב-30 ביוני וב-7 ביולי.

 

 

סגנית האלופה, מכבי תל אביב בעלת הניקוד הגבוה ביותר מבין הקבוצות המדורגות בהגרלה ולסיבוב הראשון גם בית"ר ירושלים תגיע כמדורגת. בין המועמדות של שתי הישראליות שעוד יצטמצמו לפני ההגרלה עצמה ניתן למנות את סלביה סופיה הבולגרית, קייראט הקזחית ומ.ט.ק בודפשט ההונגרית באופציות הקשות יותר אותן יוכלו לפגוש שתי הקבוצות. באופציות המועדפות אפשר למצוא את ג'אנש אש ופולה אש מלוקסמבורג, פולגורה ופיוריטה מסן מרינו.

 


גבאי מול אורדבסי, זמן לשחזור? (עדי אבישי)

 

שני מפגשים פיקנטיים יכולים להתרחש במידה והצהובים יוגרלו מול סנטה קולומה מאנדורה אלא שמדובר ב-UE סנטה קולומה, קבוצה נוספת מאותו כפר שהקבוצה הבכירה שלו מכנהת כאלופת אנדורה. בית"ר תוכל לפגוש שנה שניה ברציפות את אורדבסי שימקנט הקזחית אותה עברה אשתקד.

 

בסיבוב השני מכבי תל אביב תוכל לפגוש את אברדין והיברניאן הסקוטיות. היבס מינתה לאחרונה את ניל לנון, אקס סלטיק למאמנה. מכבי חיפה תיכנס אף היא להגרלה בסיבוב זה ותשוב למפעל כשגם היא תנסה להימנע מהסקוטיות. גם פיאסט גליוויצה, זאגלבי לובין וקרקוביה מפולין יכולות להיות יריבות מסוכנות. בית"ר ירושלים תגיע לסיבוב זה כלא מדורגת ותוכל לפגוש יריבות לא קלות כמו היידוק ספליט, מאריבור, פרטיזן בלגרד, אוסטריה וינה, ברונדבי הדנית ואחרות.

 


ניל לנון מוצג בהיברניאן, יעשה חיים קשים לאחת הישראליות? (Gettyimages)

 

דאבור או ביטון יחכו לבאר שבע?
ב-13:00 תוגרל אלופת ישראל הפועל באר שבע שתנסה להעפיל לראשונה בתולדותיה לשלב בתים כלשהו באירופה. גם הדחה בסיבוב המוקדמות השלישי עשויה להוביל את האדומים לשלב בתים כשהיא תיאבק בפלייאוף העליה לליגה האירופית.

 


ניר ביטון, יגיע לבירת הנגב? (Gettyimages)

 

באר שבע שלא תהיה מדורגת תקווה לזכות ביריבה נוחה בסיבוב המוקדמות השני כשבין האופציות נמצאות טרנצ'ין אלופת סלובקיה, ניו סיינטס מוויילס, קבראח מאזרבייג'אן ו-FH מאיסלנד. האופציות הקשות יותר יהיו סלטיק של ניר ביטון, רד בול זלצבורג של מואנס דאבור ואוסקר גארסיה. גם דינמו זאגרב, לגיה וארשה ואפועל ניקוסיה לא יריבות מומלצות לקבוצה של אלונה ברקת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי