גולסה שוחרר מפאוק, יגיע לסגור במכבי ת"א

צפוי לחתום לשלוש עונות במכבי תל אביב
צפוי לחתום לשלוש עונות במכבי תל אביב |

שלומי אזולאי לא נכלל בסגל למפגש עם גוריצה, והוא מתקרב למכבי חיפה

(גודל טקסט)

העידן שאחרי זהבי יוצא לדרך. מכבי תל אביב תארח ב-20:15 (ישיר בספורט2HD) באצטדיון בנתניה את גוריצה הסלובנית במפגש הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. את הקבוצה יוביל כקפטן גל אלברמן כמינוי של המאמן שוטה ארבלדזה. הפנים החדשות בסגל למשחק יהיו יוסי בניון ובלם הרכש החדש, איגור פיליפנקו שנרשם על תקן ישראלי. בניון נראה טוב באימונים ואילו הבלם הבלארוסי הצליח להפתיע במבדקים הפיזיולוגים.

 

אייל גולסה קיבל שחרור רשמי מפאוק סלוניקי וצפוי להגיע לישראל כדי לסגור על חוזה במכבי תל אביב. הקשר צפוי לקבל מהצהובים חוזה לשלוש עונות עם אופציית מועדון לעונה רביעית.

 

 

הבלם הספרדי, קרלוס גארסיה עתיד לערוך את הופעת הפרידה שלו במועדון ולעזוב לאחר המשחק לאלאניאספור הטורקית שם סיכם את תנאיו.

 

 

הצהובים רוכשים כבוד ליריבה אותה יפגשו בגומלין בעוד שבוע ובשיחות פנימיות עלה ההפסד מאשתקד 2:1 להיברניאנס ממלטה בחוץ במוקדמות האלופות, הפסד שנמחק בגומלין.

 


פילינקו, יערוך בכורה? (ניר קידר)

 

השחקנים יצפו בצהרים בקלטת של גוריצה ויעשו הכרה מעמיקה עם היריבה. המאמן שוטה ארבלדזה שיערוך בכורה בעצמו דוגל במשחק התקפי והצהובים עתידים להפגין סגנון משחק כזה על כר הדשא בנתניה כשהאצטדיון צפוי להיות מלא.

 

הקשר שלומי אזולאי לא ייכלל בסגל והכוונה היא שאם יעבור למכבי חיפה במסגרת עסקת טרייד על אלירן עטר, הוא יוכל לשחק בשורותיה באירופה ולכן לא נרשם למשחק.

 


ארבלדה, איך מכבי תיראה תחתיו? (ניר קידר)

 

ההרכב המשוער: פרדראג ריקוביץ', דור פרץ, טל בן חיים (קרלוס גארסיה), איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגיבור (אליאל פרץ) ,דור מיכה, טל בן חיים, אורלנדו סה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי