די סי אישרה את מכירת סטיב בירנבאום, ב-MLS מקשים

בירנבאום. הכל כבר סוכם
בירנבאום. הכל כבר סוכם |

מכבי תל אביב הגדילה את ההצעה על הבלם. 20:30, ישיר בספורט2: פנדורי

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מתכוננים למשחק הגומלין מול פאנדורי בנתניה (20:30, ישיר בספורט2), כשהיא כבר עם רגל וחצי בשלב הבא לאחר ניצחון 1:3 במשחק הראשון ברומניה.

 

הצהובים כבר מתכוננים לשלב הבא, כאשר במועדון העלו הילוך בנושא סטיב בירנבאום, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, והעלו את ההצעה ל-1.7 מיליון דולר. קבוצתו די. סי יונייטד כבר הסכימה לקבל את הסכום, אך כעת נדרש אישור של ליגת ה-MLS למהלך שטרם ניתן.

 

 

שוטה ארבלדזה צפוי לשמור על ההרכב ששיחק בשבוע שעבר ברומניה, מלבד שינוי אחד כאשר אלי דסה יחליף בעמדת המגן הימני את דור פרץ. אורלנדו סה, שעדיין מתנדנד, צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט בהרכב.

 

דסה. צפוי לפתוח בהרכב במקום פרץ (אודי ציטיאט)

 

גם אם ירשים מול פאנדורי, במכבי ת"א מעוניינים לשחרר את השחקן לאירופה, אך הם מתקשים למצוא קבוצה שתסכים לשלם את חוזהו העומד על 650 אלף יורו לעונה. בניגוד אליו, שלומי אזולאי (מכבי חיפה) ועדן בן בסט (קרית שמונה) צפויים לעזוב בתקופה הקרובה, כאשר שחקן נוסף עשוי לקבל הודעה מג'ורדי קרויף כי הוא רשאי למצוא קבוצה חדשה.

 

גורם המקורב לקבוצה: "המצב לא בריא לקראת פתיחת הליגה, כששלושה או ארבעה שחקנים יודעים שהם לא ימשיכו במועדון, כאשר יש כל הזמן לחישות בחדר ההלבשה. ההנהלה צריכה לצאת בהודעה ברורה ולא למרוח את הזמן, כי זה רק פוגע בכולם".

 

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, איגור פיליפנקה, איתן טיבי, אבי ריקן; גל אלברמן, חאריס מדוניאנין, נוסא איגיבור; דור מיכה, אורלנדו סה, טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי