המאבק מחריף: פרדה וזיקרי מתאמנים בנפרד

פרדה. התבקש למצוא קבוצה חדשה
פרדה. התבקש למצוא קבוצה חדשה | צילום: סוכנות ג'יני

בית"ר חושבת התקפה לקראת טוזלה, בריהון יפתח. אלישע לוי ביקר באימון

(גודל טקסט)

רן בן שמעון, מאמן בית"ר ירושלים, מתכונן להפתיע ביום חמישי (19:30, שידור ישיר בספורט2) את טוזלה הבוסנית,  בגומלין הסיבוב הראשון של הליגה האירופית, במערך של 4:4:2 כמו המערך שנקטה בו נבחרת צרפת ברבע גמר היורו, ב-2:5 על איסלנד. המאמן הלאומי, אלישע לוי הגיע היום (שלישי) לאימון כדי לתמוך בקבוצה לקראת המפגש המכריע.

 

יעקב בריהון יקבל את חולצת ההרכב במקומו של קובי מויאל וייכנס לכנף ימין, בעוד עומר אצילי יתפקד כשחקן חופשי בחלק הקדמי (כמו ששיחק אנטואן גרייזמן). בריהון, שהגיע כמו אצילי מהליגה הלאומית ומאותו מועדון – הפועל ראשון לציון, ממשיך להרשים באימונים. "אם בן שמעון ייתן לו את הביטחון הוא עוד יהיה תגלית העונה בליגת העל", אומרים בבית"ר.

 

 

בתוך כך, במועדון החריפו את המאבק מול רועי זיקרי ודני פרדה שהתבקשו למצוא קבוצה חדשה. השניים הפסידו להתאמן עם הקבוצה ויקיימו אימונים אישיים עד למציאת קבוצה חדשה. 

 

טל בנש עדיין לא חתם בבית"ר, למרות שהבעלים אלי טביב העלה את הצעתו למגן והיא עומדת כעת על 85 אלף דולר לעונה. בני יהודה מוכנה לשלם לבנש כ-100 אלף דולר כך שהפער בהצעות בין שתי הקבוצות עומד על 15 אלף דולר בלבד. המקרה של בנש רק ממשיך את מעמדו המתערער של מועדון הפאר הירושלמי. בעבר שחקנים לא היססו לחתום וללבוש את מדי המנורה כשהפערים בין בית"ר לקבוצה אחרת היו כה קטנים.

 

בנש מול בית"ר. ילבש צהוב בסוף? (דני מרון)

 

המחאה נגד טביב מצד הקהל ("אין אצילי אין מנוי") ממשיכה לצבור תאוצה. זאת ועוד, בעוד שהבעלים מצפה לכ-15 אלף צופים בטדי במשחק מול טוזלה, הרי שבקרב האוהדים ההערכה מדברת על פחות מעשרת אלפים. טביב ואנשיו יתייצבו ב-11 בחודש למתן עדות בבוררות של אצילי וייחקרו על ידי עורך דינו של השחקן רועי רוזן.

 

המועדון הודיע היום כי שחקן קבוצת הנוער עדן עזורי חתם לשלוש שנים כחלק מתהליך שילוב השחקנים המוכשרים הנמצאים במחלקות הנוער של המועדון.

 

עזורי חותם על חוזה חדש ומשודרג (בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי