המגן מרסל הייסטר סיכם לשלוש שנים בבית"ר

בקרוב בטדי. הייסטר
בקרוב בטדי. הייסטר |

הגרמני ינחת בראשון, ישתכר 140 אלף דולר בעונה. הקהל התאהב באבוחצירה

(גודל טקסט)

רכש חדש לבית"ר ירושלים. המגן השמאלי מרסל הייסטר סיכם את תנאיו לשלוש שנים, והוא ינחת בישראל ביום ראשון על מנת להצטרף רשמית. השחקן הגרמני בן ה-23 ירוויח כ-140 אלף דולרים לעונה, בעוד שקבוצתו הקרואטית איסטרה תקבל עבורו 150 אלף יורו.

 

שביעות רצון נרשמה בבית"ר ירושלים אחרי ה-0:1 על אומוניה ניקוסיה במשחק הראשון שלב המוקדמות השני של הליגה האירופית. כעת בית"ר תצטרך שער חוץ שעשוי להקנות לה מקום בסיבוב המוקדמות השלישי שם תדע מי היריבה ב-14:00 בהגרלה.

 

בקבוצה ציינו לטובה את טל כחילה ועידן ורד שבדקות הראשונות שלהם העונה הוכיחו כי מדובר בשחקני הרכב לגיטמיים ורק הגדילו את כאב הראש של המאמן בנוסף אליהם דוד קלטינס נראה טוב בעמדת המגן הימני ובקבוצה אמרו: "צריכים לעבוד איתו על שחרור כדור בזמן ומשחק בנגיעה אחת ויכול להיות שלא נצטרך לחפש מגן".

 

 

כובש שער הניצחון, שמעון אבוחצירה ניסה להגיע לרכבו לאחר המשחק אולם עשרות אוהדים עטפו אותו וגרמו לו להתרגש: "חלמתי על הרגעים האלה", אמר החלוץ.

 


ורד, בכורה טובה (דני מרון)

 

כפי שפורסם בספורט1 לאחר החתמתו של טל בנש הוחלט בקבוצה להיפרד מהמגן שניר משען אלא שהחלטה זו ככל הנראה הייתה מתוכננת מראש שכן על פי גורמים אלי טביב כלל לא חתם על החוזה של משען מה שמעמיד בסימן שאלה את מצבו של השחקן בבירה. משען לא נכח במשחק בטדי.

 

מעבר לעובדה כי ללא חוזה השחקן אינו מכוסה מבחינת ביטוח הרי שאם טביב לא חתם על חוזה הרי שהוא יכול פשוט להיפרד מהשחקן בלי לשלם לו פיצויים. בסביבתו של השחקן אמרו: "שניר חתם על חוזה ומבחינתנו הוא שחקן בית"ר לכל דבר". אולם על פי גורמים כאמור לחוזה עליו חתם משען אין משמעות משפטית כיוון שלא נחתם על ידי בעלי בית"ר: "חוזה בלי חתימת שני הצדדים חסר ערך. מדובר פה במחדל ניהולי או גרוע מכך תרגיל מסריח וידוע מראש".

 


משען, תרגיל שתוכנן מראש? (אודי ציטיאט)

 

באשר לרכש, טביב מחפש קשר וחלוץ זרים. דינו אנדלובו, אקס מכבי חיפה, ואף פדרו גלבאן הועלו כאופציות אך טביב בודק אופציות נוספות. הקשר עומר נחמני צפוי לעזוב את הקבוצה אף הוא.

 

המאמן הבריטי של אומוניה, ג'ון קארבר דיבר לאחר סיום המשחק ואמר: "בית"ר קבוצה טובה אבל אני מאוכזב מהתוצאה כי הגענו להרבה הזדמנויות ולא השכלנו לכבוש. אם אתם חושבים שהקהל נתן הצגה חכו שתראו מה יהיה אצלנו בבית". 

 


גלבאן, יעלה לבירה? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי