הפועל ב"ש הדהימה עם 0:2 על אינטר בסן סירו

|

החבורה של בכר רשמה את אחד ההישגים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי

(גודל טקסט)

השנה החלומית של הפועל באר שבע נמשכת – וכל ההענף כולו בישראל צריך להצדיע לה במקרה הזה. האלופה הישראלית, בהופעה היסטורית בשלב הבתים של הליגה האירופית, קבעה את אחד ההישגים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, כאשר ניצחה 0:2 את אינטר בסן סירו משערים של מיגל ויטור ומאור בוזגלו בבעיטה חופשית מושלמת. לקרוא ולא להאמין.

כמעט אף אחד לא נתן סיכוי לברק בכר ושחקניו לפני המפגש בבירת האופנה, ואפשר להבין למה. אז נכון, אינטר כבר לא כל כך גדולה בימים אלה, אבל עדיין מדובר במועדון פאר וגם הסגל הנוכחי שלה עולה בהרבה על זה של באר שבע. ובכן, זה ממש לא עשה רושם על החבורה באדום.

חגיגה ענקית בסן סירו – מי היה מאמין? (מאיר אבן חיים)

האלופה ניצחה העונה באירופה כבר אימפריות כאולימפיאקוס וסלטיק, וכמעט עלתה לליגת האלופות כבר בהופעתה הראשונה במוקדמות. כעת היא הדהימה פעם נוספת את היבשת. ומה שאולי הכי מדהים בניצחון הנדיר הזה של באר שבע – זה שהוא הושג באופן צודק לחלוטין. כן, לכדורגל הישראלי יש סיבה לגאווה.

באופן ברור, לבאר שבע יש כעת סיכוי אמיתי להעפיל לשלב הבא של הליגה האירופית – משהו שהיה קשה לחשוב עליו בכלל אחרי ההגרלה. במחזור הבא, שייערך בעוד שבועיים, בכר ושחקניו יארחו את סאות'המפטון, שמצידה הביסה 0:3 את ספרטה פראג.


לכדורגל הישראלי יש סיבה ענקית לגאווה (אודי ציטיאט)

אחד המשחקים הגדולים בקריירה. בוזגלו (אודי ציטיאט)

אחראי על אחד ההישגים הגדולים בתודלות הכדורגל הישראלי. בכר (אודי ציטיאט)


גם אירופה יודעת כעת מי זו הפועל באר שבע (אודי ציטיאט)

הלם מוחלט באינטר (gettyimages)

על ההכנות לפתיחת המשחק הקשתה הפגנת פרו-פלסטינית שנערכה בסמוך לסן סירו, מה שגרם לחסימת הכניסה של אוהדי באר שבע רבים ולעיכובים בהגעה ליציעים. אגב, עמוד הפייסבוק הרשמי של אינטר הוצף בתגובות זועמות של אוהדים שכעסו על בחירת ההרכב והזהירו מפני זלזול שיעלה ביוקר מול היריבה הישראלית. מתברר שהם צדקו…


(צילום: מאיר אבן חיים)

הרכבים

אינטר: סמיר הנדנוביץ'; דנילו דאמברוזיו, אנדראה ראנוקיה, ג'ייסון מוריו, יוטו נגאטומו; גארי מדל, מרסלו ברוזוביץ' (אבר באנגה/46), פליפה מלו (מאורו איקרדי/74); ג'ונתן ביאביאני (אנטוניו קנדרבה/58), רודריגו פלאסיו, אדר.

הפועל באר שבע: דודו גורש; בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, לואי טאהא, מיחאי קורהוט (בן תורג'מן/85); אובידיו חובאן, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו (בן שהר/77); טוני וואקמה, לוסיו (מאור מליקסון/67).

מהלך המשחק 

טוני וואקמה מעביר כדור רוחב מצוין משמאל, מאור בוזגלו בועט ימינה מדי והחוצה. זה היה קרוב.


בוזגלו, הדהים בסן סירו (אודי ציטיאט)

29 

עוד ניסיון מסוכן של באר שבע, הנדנוביץ' עוצר את הבעיטה של לוסיו.

40

מזל גדול לבאר שבע. אדר נשאר לבד מול גורש, אבל מצא רק את הקורה.

54

0:1 מדהים להפועל באר שבע בסן סירו! בוזגלו עמד ליד כדור חופשי ונראה שהיה שהוא עומד להגביה, אבל אז הגיעה מסירה מפתיעה ללוסיו. החלוץ הברזילאי המשיך למרכז ומיגל ויטור דחק מקרוב לרשת. שער מפתיע לאחר ביצוע מושלם של תרגיל ממצב נייח.


שער סנסציוני בסן סירו. ויטור (אודי ציטיאט)

60

עוד פעולה מצוינת של לוסיו, שהשאיר מאחור את דאמברוזיו כאילו זה לא היה קיים, אבל נעצר שוב אצל הנדנוביץ'.

69

0:2 לבאר שבע בסן סירו, פשוט לא ייאמן. בוזגלו סובב באמנות כדור חופשי לחיבורים, הנדנוביץ' אפילו לא זז. האלופה הישראלית בדרך לסנסציה ענקית.


בוזגלו, סיפק כדור חופשי לפנתאון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי