זלאטן צעק באזנו של שחקן פנרבחצ'ה, אופ"א תעניש?

|

השבדי התעצבן. באנגליה תקפו את מוריניו: "לא הבין כמה הסגל עלוב"

(גודל טקסט)

כשלא הולך אז לא הולך. מנצ'סטר יונייטד הפסידה לפנרבחצ'ה בחוץ 2:1, פול פוגבה נטש את המשחק בצליעה בדקה ה-29 והוא בספק למשחק נגד סוונזי בליגה ביום ראשון (17:00, שידור ישיר בספורט1 HD). בשער ה"דיילי מייל" נכתב: "יונייטד איבדה את הראש". 

בנוסף לכך, זלאטן איברהימוביץ' עשוי להיות מורחק על כך שתפס בצווארו של סיימון קיאר במהלך המשחק וצרח באוזניו. השבדי שכבש רק שער אחד ב-11 המשחקים האחרונים, ללא ספק היה אחד השחקנים המתוסכלים על המגרש. זה היה הפסד החוץ החמישי ברציפות של יונייטד במסגרת אירופית. שיא שלילי חדש. 

ווין רוני כבש את שערו ה-38 באירופה, אבל זה היה שער ניחומים בלבד. לחלוץ האנגלי חסרים כעת רק שני שערים על מנת להשוות את שיאו של בובי צ'רלטון עם 249 שערים ביונייטד. הוא השתווה לרוד ואן ניסטלרוי שכבש 38 שערים.

שחקן העבר והפרשן פול סקולס טען שהוא מיואש לחלוטין מהקבוצה ואין לה סיכוי כלשהו לזכות באליפות אנגליה. לדבריו: "מוריניו לא העריך נכון כמה הסגל של יונייטד עלוב לפני שחתם כמנג'ר וייקח לו 18 חודשים לשקם את הקבוצה. אני צופה כבר שלוש שנים ביונייטד ומיואש וזה עלול להיות אותו הדבר בשלוש השנים הבאות". 
 

MAIL SPORT: United lose their heads #tomorrowspaperstoday#mufcpic.twitter.com/pC3Pv0JcY2

— Neil Henderson (@hendopolis) November 3, 2016

 

סקולס חשף את דפי ההרכב של המשחק והראה שעשה איקס על השם של מוריניו. השירבוטים שלו אולי מראים מה הוא באמת חושב על המצב. 

ז'וזה מוריניו דווקא האשים את השחקנים בהפסד: "שיחקנו כאילו זה היה משחק ידידות. הקבוצה לא היתה מוכנה לליגה האירופית. קבוצה היא לא רק הכישרון של שחקניה אלא המחויבות שלהם, הרצון לתת על המגרש ולשחק עד קצה היכולת. קבוצה שסופגת כבר בדקה השנייה, לא באה מוכנה".


מוריניו טען שהפציעות בהגנה הן הבעיה של יונייטד כרגע. אריק ביילי, כריס סמולינג ואנטוניו ולנסיה פצועים ואתמול פתחו מרכוס רוחו ודיילי בלינד בתור בלמים: "אנחנו משחקים עם שני מגינים שמאליים כבלמים וזה קשה. קשה להתמודד עם הפיזיות והמנטליות של המשחק". 

זלאטן בצרות? (AFP)

"עשיתי שינויים ושיחקנו עם חמישה בהתקפה וכל הזמן היינו מסוכנים", ניתח המיוחד. "הם חצו פעם אחת את קו האמצע, בעטו כדור חופשי וזה היה בפנים. אנחנו שבירים מאחור, אבל לא כובשים מספיק שערים". 

הנריך מחיטריאן שיחק לראשונה מאז ספטמבר אחרי שנרכש מדורטמונד, ועלה כמחליף בדקה ה-61. הפורטוגלי לא היה מרוצה: "הוא צריך לעשות הרבה יותר כדי להצליח. זה מועדון עם דרישות גדולות". למרות הביקורת, ייתכן שישחק בראשון בגלל פציעת פוגבה והרחקתו של אנדר הררה. 

עוד באותו נושא: וויין רוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי