חובאן בספק. "עניין של זמן עד שנקבל פניות מאירופה"

| צילום: אודי ציטיאט

לפני סאות'המפטון, שחקני ב"ש מרוצים מהמעקב. וגם: האוהדים מגייסים כסף

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ימשיכו לומר שהליגה היא "הלחם והחמאה", אבל אחרי ה-0:2 המדהים בסן סירו על אינטר השחקנים באדום לבטח חיכו לרגע שבו יחזרו לזירה האירופית. ביום חמישי זה יקרה, כאשר האלופה תארח את סאות'המפטון (20:00, ישיר בספורט1 וב-HD) לקרב ישיר על ראשות הבית בתום המחזור השני בליגה האירופית.

היריבה האנגלית היא אולי לא שם נוצץ כמו אינטר, אבל בבאר שבע מבינים כי גם היא עולה עליהם בכל פרמטר. "סאות'המפטון לא נמצאת בטופ של אירופה, אבל זו קבוצה חזקה מאוד ויהיה קשה מאוד לעמוד מולה", אמר גורם במועדון מבירת הנגב.

ברק בכר עדיין לא גיבש עם החלטה לגבי איזה מערך ועם אילו שחקנים יעלה למשימה. בצוות המקצועי שקלו לעלות במערך דומה לזה שעלה בסמי עופר נגד מכבי חיפה – עם מליקסון, וואקמה ובוזגלו בהתקפה – אבל ההופעה הלא טובה בכרמל הורידה את הסיכוי לכך. מי שעלול להיעדר מהמפגש הוא אובידיו חובאן.


חובאן, עלול להיעדר (עדי אבישי)

בתוך כך, מלבד "אבק הכוכבים" שהם סופגים בזירה האירופית, שחקני באר שבע מרוצים מכך שהם זוכים למעקב מצד קבוצות שונות. "אמנם אף אחד לא קיבל עדיין פניה רשמית, אבל ברור לנו שזה רק עניין של זמן", אמר שחקן בקבוצה." זו הזדמנות מצוינת עבורנו להראות את היכולות שלנו בחלון הראווה של אירופה".

אינטר הגדולה כבר התרשמה מבן ביטון, כך פרסמנו לראשונה כאן באתר. חבריו של המגן הימני החמיאו לנוכח הפרסום וציינו: "גם אם מעבר כזה לא ייצא לפועל, הוא יכול לגרום לקבוצה אחרת מאיטליה לנסות להחתים אותו וגם זה יהיה מעבר ענק. מגיע לו על כל ההתקדמות שלו". 

חלקם ייצאו בקרוב לאירופה? (דני מרון)

"אולטראסאות'" מנסה לגייס תרומות

ארגון "אולטראסאות'" של הפועל באר שבע בחר בצורה יוצאת דופן לגייס תרומות מאוהדי הקבוצה ובחר בשיטת מימון המונים דרך אתר האינטרנט "Head Start".

מאז עברה הפועל ב"ש לשחק באצטדיון "טרנר" החדש לא רק המועדון התקדם פלאים, אלא גם תצוגות העידוד והתפאורות של "אולטראסאות'" השתפרו משמעותית וכעת ראשי הארגון שמו לעצמם מטרה ולבנות מנואלה.

המשמעות היא שאוהדי הקבוצה יוכלו להניף את התפאורות שהכינו בעזרת גג האצטדיון וכך ליצור "קיר", כפי שעושים במקומות רבים ברחבי העולם – זכור בעיקר מההפקות של אוהדי דורטמונד.

התורמים יוכלו להעביר מינימום 60 שקלים לארגון האוהדים ועד 1,000 ש"ח בכל פעם, כאשר התמורה לתרומה יכולה להיות מקבלת סטיקרים ו/או צעיפים ועד חולצה חתומה על ידי שחקני המועדון. עד כה גייסו האוהדים למעלה ממאה אלף שקלים.

לפרטים ולתרומות לחצו כאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי