חסוס רואדה כשיר וצפוי לפתוח מול אומוניה

רואדה. תוספת כוח רצינית
רואדה. תוספת כוח רצינית | צילום: דני מרון

מורי או כחילה ירדו לספסל בגומלין המוקדמות. סאבו עדיין לא נחת

(גודל טקסט)

בלם בית"ר ירושלים חסוס רואדה ערך אמש (שלישי) אימון מלא על אדמת קפריסין ונראה כי החלים לחלוטין ממחלת החזרת בה לקה. המשמעות היא שהספרדי ישוב להרכב בביום חמישי במשחק הגומלין במוקדמות הסיבוב השני של הליגה האירופית מול אומוניה ניקוסיה.

 

מעניין לראות את מקומו של מי יתפוס רואדה. דן מורי, שפתח לצדו של הספרדי במשחקים מול טוזלה בסיבוב הקודם, היה מעורב בתקרית באימון בית"ר בארץ ביום שני. טל כחילה שהחליף את רואדה במשחק הראשון מול הקפריסאים גילה יכולת מצוינת.

 

העובדה כי אלי טביב יטוס לקפריסין כבר היום, 24 שעות לפני המשחק וישהה במחיצת השחקנים רק מדגישה את החשיבות הרבה שהבעלים מייחס להתמודדות הכפולה בליגה האירופית. גם המהלך המקצועי של טביב כשמינה את משה דמאיו כמנכ"ל זוכה למחמאות מקיר לקיר. "היה חסר לנו מנהל עם איכויות כמו של דמאיו וכעת יש הרגשה של מועדון הרבה יותר מקצועי", אומרים גורמים בבית"ר.

 

"ה-0:1  מהמשחק הראשון נותן לנו מקדמה אבל אומוניה קבוצה טובה מאוד וראינו את זה בירושלים", אמרו שחקנים בקבוצה, "רן שם דגש מאוד גדול על הפן ההגנתי ובהנחה שאנחנו שווים שער אז נקווה לעבור בשלום את המשוכה הזאת".

 

טביב. המשחק ממש חשוב לו (דני מרון)

 

אריק סאבו עדיין לא נחת בישראל. לדברי גורמים בבית"ר הבעיה נעוצה בכך שהקשר הסלובקי לא שיתף את סוכניו בחתימה בישראל והמתיחות מעכבת את הגעתו. "סאבו יגיע ביומיים הקרובה", הבהיר דמאיו בעניין.

 

מרסל הייסטר, המגן הגרמני, שהגיע השבוע לא יצא לקפריסין ויצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי