טביב רוצה את אמוטו, ק"ש: "יש לו חוזה"

אמוטו
אמוטו | צילום: דני מרון

הניגרי עשוי להגיע לבית"ר: "הוא לא רוצה להישאר". שרצקי יתפשר?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה אמש (חמישי) את הקמפיין האירופי בבוסניה עם 0:0 מול טוזלה, והוכיחה שעם קצת רצון אלי טביב יכול להעמיד קבוצה לא רעה בכלל. עומר אצילי ודן איינבינדר היו בכל מקום במגרש והוכיחו מדוע הם, יחד עם חסוס רואדה, עמודי התווך של הקבוצה. בניגוד אליהם איתי שכטר ממשיך לאכזב ונראה יותר כמו החלוץ של מכבי חיפה מאשר השחקן שכיכב בחצי העונה שעברה.

 

לספורט1 נודע כי ללא קשר לשכטר, בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב מעוניין בחלוץ עירוני קריית שמונה בעונה החולפת, אוסטין אמוטו. הניגרי בן ה-23 עשוי לעזוב את קבוצתו של איזי שרצקי למרות שהוא מחזיק בחוזה לעוד שתי עונות. בסביבת המועדון אמרו: "אמוטו לא רוצה להישאר פה, לא נופתע אם יהיו התפתחויות בנושא גם מבחינת טביב ובית"ר אבל הוא מחזיק בחוזה". למרות זאת, בצפון עשויים להיענות לרצון החלוץ לעזוב ולהתפשר על סעיף שחרור נמוך מזה הנקוב בחוזהו ועומד על מיליון וחצי יורו. החלוץ עצמו צפוי להרוויח קרוב ל-180 אלף יורו בעונה אם יגיע לבית"ר.

 

 

עוד בינואר הוצע החלוץ שכבש חמישה שערים בקריית שמונה לבית"ר, אלא שזו התמהמהה ושרצקי צירף אותו לסגל שלו. אמוטו היה מחוזר גם בצרפת במהלך העונה האחרונה וגם בטורקיה כשלאחרונה צצו דיווחים על התעניינות של מלאטיאספור. 

 


החלוץ הניגרי מחוזר (דני מרון)

 

"היה תסריט טוב, תסריט רע ותסריט בינוני יצאנו עם הבינוני", אמר המאמן רן בן שמעון בסיום . "לא הפסדנו אך גם לא כבשנו. לדעתי המשחק היה יכול להיגמר לטובת שני הצדדים כך שאני חושב שהתוצאה הוגנת. אני גאה בשחקנים שלי. הגול שנפסל? לדעתי השיפוט היה בסדר גמור, היה קשה לראות את הגול הזה".

 

על ההבדל ביכולת בין המחצית הראשונה הטובה לשניה החלשה: "המומנטום עבר מקבוצה לקבוצה אבל אני לא חושב שזה היה הפן הפיזי" על העובדה כי רשם 17 שחקנים בלבד למשחק הסביר: "זה הסגל שלנו כרגע ואני מרוצה ממה שיש לי".

 

בן שמעון. "תוצאה הוגנת" (אודי ציטיאט)

 

עומר אצילי אמנם שיחק 90 דקות, אך עתידו במועדון עדיין לוט בערפל. בדיון הבוררות שנערך טען הבעלים אלי טביב כי הוא היה רוצה לראות אותו בקבוצה, אולם עד כה לא הוגשה לשחקן שום הצעה משופרת לעומת ההצעה שקיבל במהלך העונה החולפת (כ-100 אלף דולר), מה שמטיל בספק את גרסתו של הבעלים. בן שמעון אמר בנושא: "אני מקווה שהוא יהיה שחקן בית"ר בעונה הקרובה. הוא שחקן חשוב לי ולקבוצה בואו ונראה מה יביא העתיד".

 

בקבוצה ציינו מעבר לאצילי ואיינבינדר גם את ארסניו ואלפורט: "הוא נראה מצוין וכשנתחבר הוא יוכל להגיע רחוק".

 

מאמן סלובודה טוזלה, הוסרף מוסמיץ' אמר בסיום המשחק: "התוצאה משביעת רצון מבחינתנו. אנחנו נבוא שבוע הבא למשחק חוץ חשוב ונהיה חייבים לכבוש. כמו כן אני רוצה להודות לאוהדים שבאו מרחוק מכיוון שלא שיחקנו במגרש בעיר שלנו".  

 


אצילי, טביב יציע לו שדרוג? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי