טיבי: עדיף קהל קנאי, מאשר בלי קהל בכלל

|

בלם מכבי ת"א לקראת הגומלין הגורלי מול היידוק ספליט. ומי ביקר במלון?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עומדת בפני עליה שלישית לשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל מצפה לה הרבה עבודה. עם יתרון 1:2 שברירי מהמשחק בנתניה, הצהובים יתארחו מחר (21:30) בספליט למשחק על כל הקופה מול היידוק.

הצהובים השיגו ניצחון דחוק במשחק הראשון, ויהיו חייבים להיות עירנים על מנת להבטיח חורף אירופי וחם. "רצינו מההתחלה לעלות לבתים. יש לנו יתרון, אבל אנחנו מגיעים למשחק חדש כשהתוצאה היא 0:0", הודיע הבלם איתן טיבי בראיון לאתר הרשמי.

"אנחנו תמיד רוצים לנצח, אך נצטרך לעשות את ההתאמות הנכונות למשחק הזה בשביל לעבור, כי זה מה שחשוב", המשיך הבלם. "שיחקנו כבר במעמדים כאלה בשנים האחרונות ויש לנו יותר נסיון. אבל אנחנו לא יכולים להיות שאננים, צריכים לבוא בפוקוס".

טיבי נשאל בנוסף על האווירה החמה שמצפה להם כישחקו מול הקהל המקומי וקבע: "עדיף שיהיה קהל פנאטי מאשר שלא יהיה קהל, אין דבר יותר טוב לשחקן מאשר לשחק מול אצטדיון מלא. אנחנו רגילים למעמדים כאלה וזה יהיה נהדר עבורנו".

הקהל הקרואטי לא מפחיד את טיבי (עדי אבישי

מכבי ת"א נחתה בקרואטיה והחלה בהכנות לקראת המשחק. מי שחיכה לשחקנים במלון הוא לא אחר מאשר אקס מכבי חיפה ננאד פראליה. הקשר הקרואטי שיחק בעברו עם יוסי בניון וציפה במיוחד למפגש עם הרכש החדש של הצהובים.

"שיחקתי בהיידוק ואני רוצה שהם ינצחו, אבל זה יהיה קשה. למכבי יש עכשיו קבוצה מעולה", אמר פראליה וניתח: "חמש עשרה הדקות הראשונות ישפיעו. הקהל ידחוף את השחקנים ואם מכבי ת"א תשחק רגוע בדקות האלה היא תעבור".


מצב רוח טוב באימון המסכם של מכבי ת"א (אודי ציטיאט)


ארבלדזה, מה הוא מכין להיידוק? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי