ידיד אמת: קלופ וליברפול נפרדו ב-1:1 בדורטמונד

הנדרסון וקסטרו מחכים לגומלין
הנדרסון וקסטרו מחכים לגומלין | צילום: Gettyimages

המאמן פגש את האקסית בקרב מרגש והצליח להעביר את ההכרעה לאנפילד

(גודל טקסט)

יורגן קלופ חזר לזיגנל אידונה פארק ויחד עם ליברפול שלו לא התבטל מול האקסית בורוסיה דורטמונד. המאמן שהוליך את השוורצגלבן בשש השנים החולפות ללא מעט הצלחות כפה 1:1 והעביר את ההכרעה לאנפילד ברבע גמר הליגה האירופית.

 

קלופ לא זכה לטקס כלשהו מהמועדון שהעלה לגדולות, אך נערך היטב וידע כיצד לעצור את החבורה שלוהטת של יורשו, תומאס טוכל.

 

למרות האיכות של פייר-אמריק אובמיאנג, מרקו רויס והחברים, קלופ לא פחד להציב את דיבוק אוריגי וזכה מהבלגי הצעיר לפירות. בדקה ה-36 הוא ניצל חור בהגנה והקפיץ את היציע הקטן של אוהדי ליברפול עם 0:1 יקר. עוד לפני ההפסקה הוא יכול היה להשלים צמד אך החמיץ.

 

עם פתיחת המחצית השנייה היה זה מאטס הומלס שלא התחשב בקלופ ונגח את השוויון. ליברפול לא ויתרה ובכמה דקות של לחץ סחטה הצלות גדולות מרומן ויידנפלר, אך לא השכילה לכבוש כמו גם המארחת.

 

ההכרעה עוברת לאנפילד וקלופ ינסה לשלוח הביתה את האקסית דווקא ממקום מושבו החדש.

 


קלופ במקום מוכר (AFP)

 


קלופ עם מנכ"ל דורטמונד, יואכים וואצקה (AFP)

 

הרכבים

דורטמונד: רומאן ויידנפלר; לוקאש פישצ'ק, לארס בנדר (סוקראטיס פאפאסטופולוס, 76), מאטס הומלס, מרסל שמלצר; גונסאלו קסטרו, יוליאן ויגל, אריק דורם (נורי שהאין, 46); הנריק מחיטיריאן, מרקו רויס; פייר-אמריק אובמיאנג (כריסטיאן פוליסיץ', 77).

 

ליברפול: סימון מיניולה; נתניאל קליין, דייאן לוברן, ממאדו סאקו, אלברטו מורנו; אמרה צ'אן, ג'ורדן הנדרסון (ג'ו אלן, 46), ג'יימס מילנר, פליפה קוטיניו, אדם ללאנה (רוברטו פירמינו, 78); דיבוק אוריגי (דניאל סטארידג', 84). 

 

מהלך המשחק

דקה 17

הזדמנות ראשונה במשחק. ויגל מצא בכדור נהדר את מרסל שמלצר שניצל חור של קליין והוציא רוחב מצוין, מיקיטריאן הפנוי ניסה לבעוט מעשרה מטרים, אך ממאדו סאקו גלש ומנע שער בטוח.

דקה 34

הנריך מיקיטריאן קיבל כדור 20 מטרים מהשער, התקדם מעט אך שלח חלש ליד העמוד של מיניולה.


קלופ וטוכל גב אל גב, מי ינצח את הדו-קרב? (Gettyimages)

דקה 36

0:1 מפתיע לליברפול! בניגוד למהלך המשחק המייטירדס עלו על הלוח, מורנו העביר לקוטיניו שנגח לעבר אוריגי, הבלגי ניצל חור בהגנה ושלח לפינה של וויידנפלר.

 

Liverpool fans. pic.twitter.com/v7R5uDu6SP

— TheSPORTbible (@TSBible) April 7, 2016

 

דקה 45

כמעט השני של אוריגי ממש לפני השריקה. כדור עומק של מורנו מצא את הבלגי שברח מנבדל אך שלח לגופו של ויידנפלר שיצא טוב.

דקה 48

1:1! החבורה של טוכל מצאה את הרשת ממש עם פתיחת המחצית השנייה. הרמה מדויקת של מיקיטריאן מצאה את הראש של מאטס הומלס שהסתנן ונגח לרשת מחמישה מטרים.


הומלס נוגח את השוויון לרשת של מיניולה (AFP)

דקה 51

דווקא ליברפול קיבלה יוזמה ושלחה שחקנים קדימה. קוטיניו בעט מתוך הרחבה ונבלם מצוין אצל השוער, הכדור הורחק והגיע לנתניאל קליין שירה שטוח מחוץ לרחבה, אך ויידנפלר הדף ואת הריבאונד שלח קוטיניו ושוב נבלם אצל השוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי