יונייטד פירקה 1:4 את פנר, שער אדיר לפול פוגבה

פוגבה ומרסיאל
פוגבה ומרסיאל |

הצרפתי להט עם צמד, גנט הובסה 5:0 אצל שחטאר. ניצחון לפיורנטינה

(גודל טקסט)

לא רק הפועל באר שבע ומכבי תל אביב משחקות הערב (חמישי) במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. רמי גרשון וקני סייף הובסו 5:0 עם גנט אצל שחטאר דונייצק, אייאקס נפרדה ב-2:2 מסלטה ויגו בספרד ואילו פאולו סוזה קיבל מעט אוויר עם פיורנטינה.

 

 

שחטאר דונייצק – גנט 0:5
עם שני הישראלים בהרכב, הבלגים ספגו מכה מהאוקראינים שהוכיחו כי הם שייכים אולי לליגת האלופות. ויקטור קובאלנקו כבש ראשון (12), מרלוס הברזילאי סידר לפקונדו פריירה (30) את השני וברנארד הברזילאי קבע 0:3 ממש עם פתיחת המחצית השניה. טייסון (75) ומקסים מאלישב אחרי עוד בישול של מרלוס קבעו תוצאה אדירה לחבורה של פונסקה.

 


שחקני שחטאר חוגגים על גנט האומללה (AFP)

 

מנצ'סטר יונייטד – פנרבחצ'ה 1:4
ז'וזה מוריניו התעקש עליו כל הקיץ ופול פוגבה החל לפרוע שטרות. הצרפתי הראה ניצוצות והוביל את השדים האדומים לניצחון קליל על פנרבחצ'ה. רובין ואן פרסי חזר לאולד טראפורד אבל עבור שחקן אחר של פנר זה היה סיוט. סימון קיאר הדני הכשיל בדקה ה-31 את וויין רוני ופול פוגבה דייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-34 אנתוני מרסיאל הוסיף שער מהנקודה אחרי עוד עבירה של הדני. עוד לפני ההפסקה הגיעה הבונבוניירה. לינגארד השאיר קטנה לפוגבה שמ-20 מטרים ירה לחיבור וקבע 0:3. וויין רוני שקיבל דקות ממוריניו סידר ללינגארד את הרביעי בדקה ה-48. ואן פרסי רק צימק בדקה ה-83 אחרי בישול של עמנואל אמניקה.

 


פוגבה יורה לחיבור של פנר (AFP)

 

סלטה ויגו – אייאקס 2:2
פטר בוס והחבורה שלו יצאו לבלאידוס עם מאזן מושלם משני משחקים. חכים זאיק המוכשר נתן יתרון בדקה ה-22 אבל אנדראו פונטאס איזן כעבור שבע דקות. אמין יונס השיב את היתרון לאורחים בדקה ה-71 עם מהלך אישי ובעיטה לרשת הגבוהה אבל פביאן אוריאנה הצ'ילאני חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-82.

 


יונס אחרי השער הגדול שלו (AFP)

 

סלובן ליברץ – פיורנטינה 3:1
פאולו סוזה אמנם בלחץ אחרי שקיבל אולטימטום מההנהלה, אבל השיג ניצחון חשוב שעשוי להרגיע מעט את המערכת. צמד מהיר של ניקולה קאליניץ' הקרואטי (8, 23) העניק יתרון מבטיח. פטר סבצ'יק צימק (58) אבל קומה באבאקר סגר עניין בדקה ה-70.

 


שחקני פיורנטינה חוגגים, סוזה נרגע? (AFP)

 

זלצבורג – ניס 1:0
מוליכת הליגה הצרפתית ללא מריו באלוטלי השיגה ניצחון יקר באוסטריה. אלסאן פלאה כבש כבר בדקה ה-13, שער שנשמר עד הסיום. מואנס דאבור זכה רק לשבע דקות אצל האוסטרים.

 

יתר התוצאות: סטנדרנד ליאז' – פנאתינייקוס 2:2, סטיאווה בוקרשט – פ.צ ציריך 1:1, אוסמליספור – ויאריאל 2:2, קוניאספור – בראגה 1:1, קרבאח – פאוק 0:2, קרסנודאר – שאלקה 1:0, רומא – אוסטריה וינה 3:3, ויקטוריה פלזן – אסטרה 2:1, אולימפיאקוס – אסטנה 1:4, יאנג בויז – אפואל 1:3, פיינורד – זוריה 0:1, סנט אטיין – גבאלה 1:1, מיינץ – אנדרלכט 1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי