לוצ'סקו: "מעולם לא הייתי חלק ממשחק כה מטורף"

| צילום: AFP

זניט בעננים אחרי ה-3:4 על מכבי ת"א, המאמן המנוסה: "לא הגיע לנו לנצח"

(גודל טקסט)

בעוד שעל מכבי תל אביב עבר ערב מסוייט כשראו את יתרון שלושת השערים הופך להפסד סנסציוני, בזניט היו בעננים.

הרוסים שהיו בפיגור 3:0 עד הדקה ה-77, הצליחו להשלים מהפך ענק כשכבשו ארבעה שערים בתוך רבע שעה. בזכות כך, זניט הפכה לקבוצה הרוסית הראשונה שחוזרת מפיגור של שלושה שערים בהיסטוריה של הליגה האירופית ולשלישית בסך הכל אחרי ברוז' ובורוסיה דורטמונד.

המאמן מירצ'ה לוצ'סקו הוותיק לא היה יכול להסתיר את ההתרגשות: "מעולם לא הייתי מעורב במשחק כזה מטורף בקריירה שלי, והיא ארוכה ועשירה. ברגע שהתחלנו לשחק מהר יותר השער הגיע ואיתו ההתלהבות".

למרות הכל לוצ'סקו הודה: "אם להיות כנים, הניצחון הזה לא הגיע לנו, מלבד חמש עשרה הדקות האחרונות. זה היה עבורנו שיעור מצויין ואני רוצה לברך את מכבי ת"א שנתנה משחק מעולה". על החוק בזכותו קבוצתו קיבלה בעיטה מתוך הרחבה: "חשבתי שזה פנדל, ושדסה בכלל נגע ביד".


לוצ'סקו מודה: "לא הגיע לנו לנצח" (דני מרון)

"לא יודע מה קרה כאן, רק האמנתי בעצמי, בקבוצה ובכדורגל שלנו", קשר זניט מאוריסיו ניסה להסביר. "הראנו המון אופי, אני מאוד מרוצה ומאושר שכבשתי, אבל מה שחשוב זה שהשגנו את שלוש הנקודות. לא נשכח את מה שעשינו כאן הרבה זמן".

בתקשורת הרוסית נכתב: "זניט עשתה הכל נכון מתחילת המשחק, אבל לא הצליחה בשום דבר ומכבי תל אביב הפגינה את המשחק אולי הכי טוב שלה אי פעם. עבור האוהדים זה היה אחד הנצחונות הכי מתוקים שהם זוכרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי