מאמן אלקמאר: מכבי? אסור לנו לקחת פחות מ-3 נקודות

ואן דן ברום. מזלזל ביריבה?
ואן דן ברום. מזלזל ביריבה? | צילום: gettyimages

ואן דן ברום: "לא מרוצה ממה שהשגנו עד כה". מיורן: "מקווה לשחק מולם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק נגד אלקמאר ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית (22:00, שידור ישיר בספורט2) וצריכה להיזהר מחלוץ שלא היה עד כה בתכניות של ההולנדים. מדובר ברוברט מיורן, ששיחק רק שני משחקים העונה כמחליף ולא שותף אפילו לדקה באירופה. 

המאמן ג'ון ואן דן ברום היה צריך לומר לו תודה לפני שלושה ימים, כאשר חילץ 2:2 מול ויטסה בבית, אחרי שכבש צמד בדקות ה-78 ו-87 אחרי שקבוצתו של שרן ייני כבר הוליכה 0:2. מיורן כבש למעשה שני שערים ב-41 דקות משחק בלבד העונה. 

מדובר באחיינו של ארנולד מיורן, ההולנדי המפורסם ששיחק באיפסוויץ' תחת בובי רובסון, המנג'ר שהחל את ההצלחה שלו באנגליה עם הקבוצה. אחרי המשחק אמר רוברט מיורן: "אני מקווה לשחק נגד מכבי תל אביב. עד כה אני יודע ששני החלוצים האחרים שלנו אולי קצת יותר טובים, אבל קיבלתי מעט מאוד צ'אנסים העונה מהמאמן. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות נגד מכבי". 


ג'ון ואן דן ברום. מכוון גבוה יותר (gettyimages)

על היכולת של הקבוצה בליגה האירופית, לאחר שצברה רק נקודה אחת במפעל, אמר ואן דן ברום: "אני לא מרוצה ממה שהשגנו עד עכשיו בליגה האירופית. מול מכבי תל אביב אסור לנו לרדת בלי שלוש נקודות, מדובר בקבוצה טובה שהייתה חסרת מזל מול זניט".

החדשות הפחות טובות לשוטה ארבלדזה הן שרון פלאר, בלם אלקמאר ששיחק בנבחרת, היה פצוע מול ויטסה, אבל יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב. בעצה אחת עם המאמן הוחלט לא לסכנו בליגה כדי שיהיה כשיר למשחק באירופה. "שני המשחקים הבאים שלנו נגד מכבי תל אביב בבית ובחוץ יכריעו את גורל שתי הקבוצות", הוסיף המאמן. "אני מאוד מרוצה שפלאר ישחק, כי הוא שחקן מאוד מנוסה ויודע לקבל החלטות חשובות וברגע שהוא כשיר הוא חשוב מאוד. אלה חדשות טובות עבורנו שהוא משחק".

מכבי תל אביב מדורגת כיום במקום האחרןו בבית 4 של הליגה האירופית לאחר הפסדים לזניט סנט פטרסבורג (4:3) ודאנדוק (1:0). הרוסים ניצחו את שני משחקיהם וצברו 6 נקודות משש אפשריות, בעוד האירים במקום השני עם 4 נקודות. אלקמאר סיימה את משחקה הראשון ב-1:1 מול האורחים מאירלנד וחטפה 5:0 מזניט החזקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי