מאמן דאנדוק: "אסור לזלזל בנו. רוצים לנצח"

סטפן קני. מכוון לשלב הבא
סטפן קני. מכוון לשלב הבא | צילום: Gettyimages

האירים מוכנים למפגש בדאבלין מול מכבי ת"א: "שיחקו מבריק בדרבי"

(גודל טקסט)

הרבה גבות הורמו כאשר מאמן דאנדלק, סטפן קני, הכריז לפני משחקי הבית המוקדם שהמטרה של קבוצתו היא להגיע לשלב 32 הגדולות, משמע לסיים בין שתי הראשונות בבית של מכבי תל אביב. אחרי התיקו מול אלקמאר לפני שבועיים כבר אף אחד לא מזלזל באירים.

 

יממה לפני שתארח את שוטה ארבלדזה ושחקניו (22:05, ישיר בספורט2), טוען כעת קני כי קבוצתו תעשה הכל וגם תצליח לנצח את מכבי תל אביב: "זו קבוצה טובה ואני יודע שהיא מגיעה נחושה לנצח אחרי שהובילה 0:3 מול זניט ונוצחה. הם מסוגלים לנצח כל קבוצה בבית ובוודאי שאותנו, אבל הוכחנו בהולנד שאי אפשר לזלזל בנו".

 

 

המאמן אף רמז כי הוא מתכנן לשחק בצורה התקפית יותר: "אולי נשחק קצת אחרת נגד מכבי תל אביב. הדרך בה אני מסתכל על כך היא שאם ננצח יהיו לנו ארבע נקודות ולמכבי אפס, וזה אומר הרבה לגבי המיקום הסופי. אם ננצח נדורג ראשונים או במקום שני ללא כל קשר למשחק השני".

 

האירים מגיעים להילחם על מקום בשלב 32 האחרונות (דני מרון)

 

המשחק יתקיים באיצטדיון "טלגט" בדאבלין מכיוון שהמגרש שלהם לא אושר לאופ"א. המאמן אמר: "אין לנו בעיה לשחק שם. עברנו את באטה בוריסוב במשחק הזה ולכן אנחנו מרגישים שם בבית". 

 

מאמן דאנדלק ראה את הניצחון של מכבי על הפועל תל אביב בדרבי 0:5 ואמר שהוא התרשם מאוד: "הם שיחקו ביום ראשון כדורגל מבריק ומהיר מאוד". כמובן שטל בן חיים סומן בפנקס שלו: "הוא שחקן יוצא מהכלל. הוא יכול לשחק בשני האגפים כשבניון משחק לפעמים בשמאל. הבחנתי גם במדוניאנין ובנוסא איגיבור. שניהם מצוינים". המאמן התרשם גם מהחלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון ולדבריו גם השוער פרדראג ראיקוביץ' ששיחק עם סרביה נגד אירלנד בלט. 

 

האיסלנדי יקבל תשומת לב מיוחדת באירלנד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי