מדוניאנין: "היינו צריכים להרוג את המשחק הזה"

| צילום: דני מרון

מכבי ת"א עדיין בהלם אחרי ה-4:3 לזניט. שגיב יחזקאל עשוי לפתוח מול רעננה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב עדיין מתקשים לעכל את ההפסד הסנסציוני 4:3 לזניט סנט פטרסבורג בליגה האירופית. הצהובים כבר הובילו 0:3 בדקה השבעים, אלא שאז התפרקו לחלוטין והרוסים ביצעו מהפך בתוך רבע שעה בלבד.

חדר ההלבשה של מכבי ת"א היה דומם ואיש לא היה מסוגל לחבר משפט שנשמע הגיוני. כולם החל מהמאמן חשו שותפים למחדל 15 דקות הסיום בהם ספגה הקבוצה ארבעה שערים. 


האריס מדוניאנין ניסה להסביר: "היינו צריכים לדעת להרוג את המשחק לאחר הגול הראשון של סנט פטרסבורג ולא עשינו זאת. לאחר השער השני שקיבלנו כולנו נכנסנו לעצבים. היינו ממש בשוק. במקום להיות עם שלוש נקודות בטוחות אנחנו בטבלה עם אפס נקודות". 

"שיחקנו 75 דקות מעולות, נאבקנו על כל מטר במגרש משחק שהגענו אליו כאנדרדוג מול קבוצה מעולה עם ניסיון ושחקנים שכולם בינלאומיים", המשיך הקשר הבוסני. "אין מה לעשות עכשיו, צריך להרים את הראש ולהתכונן למשחק בעוד שלושה ימים נגד הפועל רעננה".

גורם המקורב לקבוצה טען: "דבר כזה לא קרה למכבי תל אביב. כולם מבינים שהתוצאה הייתה יכולה להיות בסיום גם 3:7 לזניט בהתפרקות שחובה לחקור ולבדוק אותה. מהלכי הכדורגל ברבע השעה האחרונה מתאימים למשחק בשכונה ומי שהיה שותף על המגרש רשם כתם על המועדון שלא ישכח גם בעוד 100 שנים  בשל האופן בו היה המהפך הרוסי".


מדוניאנין. בדקה ה-70 זה נראה אחרת (דני מרון)

"לאחר השער השני של הרוסים כששיחקנו בעשרה השחקנים לא היה על המגרש שחקן שייקח מנהיגות, יכוון וידבר", אמר גורם נוסף. "כולם כולל המאמן איבדו כיוון ונראו כמו אוסף מקרי שנקלע למגרש בלי חיבור לספסל הקבוצה המתינה לנוק אוואט שאכן הגיע בבום".

עם כל ההלם, מכבי ת"א תקיים הבוקר (שישי) אימון לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון. שוטה ארבלדזה יבצע מספר שינויים בהרכב כדי להוריד עומס ולתת לשחקנים נוספים את חולצת ההרכב. 

אבי ריקן, אייל גולסה, דור מיכה ואוסקר סקריונה אמורים לפתוח בשורות הצהובים, כשגם שחקנים נוספים כמו שגיב יחזקאל וברק יצחקי יקבלו את הקרדיט ב-11 הפותחים של המאמן הגיאורגי.


חוזר ל-11 בראשון? מיכה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי