מסורת: סביליה שוב בגמר אחרי 1:3 על שחטאר

| צילום: Gettyimages

לאחר 2:2 במפגש באוקראינה, אלופת הליגה האירופית נתנה הצגה בבית. צמד לגאמיירו

(גודל טקסט)

בשנתיים הקודמות היא זכתה, גם הפעם אונאי אמרי בונה על הנפה. סביליה עלתה בפעם השלישית ברציפות לגמר הליגה האירופית בעקבות 1:3 על שחטאר דונייצק בגומלין. האוקראינים עוד הגיעו אופטימיים אחרי ה-2:2 בבית, אבל ברמון סאנצ'ס פיחואן הבמה הייתה כולה של הספרדים. 

גיבור הניצחון היה קווין גאמיירו, שהבקיע צמד והגיע ל-7 שערים ב-8 הופעות העונה במפעל, אבל את ההצגה גנב מריאנו. בדקה ה-59 הברזילאי פרץ מצד ימין, הניף רגל ובבעיטה אדירה סובב לרשת של אנדריי פיאטוב ההמום. איזה שער. 

בעקבות העליה עברה סביליה רף נוסף. החבורה מדרום ספרד הגיעה לגמר המפעל השני בחשיבותו ביבשת (גביע אופ"א/הליגה האירופית) בפעם החמישית, יותר מאשר השיגו יובנטוס, אינטר ומנשנגלדבאך (4 כל אחת). 


לא שכחו גם את החבר הפצוע (Gettyimages)

סביליה זכתה בתואר בכל ארבע הפעמים בהן הגיעה עד לגמר. ב-2006 דרסה את מידלסברו, שנה לאחר מכן גברה בקושי על אספניול, ב-2014 הכניעה את בנפיקה בפנדלים ובעונה שעברה חגגה על חשבון דנייפרו דנייפרופטרובסק המפתיעה. 

היריבה הפעם אמורה להיות קצת יותר רצינית. ליברפול עברה בדרך את אאוגוסבורג, מנצ'סטר יונייטד, בורוסיה דורטמונד וגם ויאריאל – אולי הדרך הכי קשה שאפשר לעבור במפעל הזה. ב-18 במאי בבאזל שתיהן ינסו להגיע עד לגביע.


גאמיירו, שוב מצא את הרשת (Gettyimages)


בדרך לזכיה שלישית ברציפות? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי