נעצר אוהד בית"ר שתקף שוטרים עם בקבוק וויסקי

| צילום: דני מרון

אוהדי אומוניה ניקוסיה: "שואה לבית"ר". רן בן שמעון: "הספיק לנו הפעם כדור אחד בקנה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המשטרה עצרה שני אוהדים של בית"ר ירושלים לאחר שאחד מהם הגיע שיכור עם בקבוק וויסקי ותקף שוטרים, בעוד השני חשוד שסיפסר בכרטיסים ותקף את הבלשים לאחר שעוכב. שני החשודים נעצרו והועברו להמשך חקירה במרחב מוריה.

"איזו אנרגיה מטורפת יש פה. כל פעם הייתי בצד השני, שזה גם כיף… אבל אילו אנרגיות", סיכם רן בן שמעון. "היו הרבה מאוד דברים טובים. מצאתי בבית"ר שחקנים מאוד מחויבים, אני מאוד אוהב מה שאני רואה מהם על הדשא. יהיו משחקים בהם ננסה עם יריה בצרורות, היום היינו צריכים כדור אחד בקנה". 

"אצילי שחקן חשוב, שחקן טוב וילד מדהים שעוד יש לו הרבה איפה להתקדם. הוא יודע את זה, אני מקווה מאוד ורוצה מאוד שהוא יישאר פה", התייחס בן שמעון לכובש השער. "צריך עוד כמה אבני יסוד בסגל וזה יקרה. יש בסיס מצוין, על זה נוסיף את השחקנים שאנחנו צריכים. היה בסדר עם הלוזונים ובסדר פה. מערכות היחסים בכדורגל שונות ממה שיוצא החוצה. יש לנו עוד הרבה עבודה". 


אצילי, סידר כרטיס לסיבוב השני (דני מרון)

"לא היה קל, אנחנו עדיין לא בכושר גופני מספיק גבוה", הודה בסיום דן איינבינדר. "שמח שעומר עשה מהלך מצוין והבקיע את השער. במשחק הראשון ידענו שיהיה לנו הרבה יותר קשה, אבל בבית עם הקהל ידענו שיהיו לנו יותר אנרגיות". 

"בשלב הבא יהיה לא קל, אבל אנחנו עם הפנים קדימה ורוצים לעשות את זה", הבהיר האיש עם סרט הקפטן. "אנחנו צריכים להיות עם הרגליים על הקרקע ולעבוד קשה. אנחנו לומדים הרבה מאוד מרן, הוא מוסיף לנו המון".

בשלב הבא תשחק בית"ר מול אומוניה ניקוסיה, קבוצתו הקפריסאית של אמיר עגייב. מוקדם יותר הצטלם הקשר הישראלי עם אוהד מקומי, שלא שכח להוסיף כיתוב אלים ומכוער לתמונה המשותפת. 


אירוע חריג אפילו לטדי. למצולמים אין קשר לפרשה (דני מרון)


אצילי, יישאר בירושלים? (דני מרון)


סיבוב ראשון? נראה כמו חגיגות זכיה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי