סוארס: אני רוצה לסיים את הקריירה בבאר שבע

סוארס
סוארס | צילום: אודי ציטיאט

הברזילאי שעבר לסטנדרד על אורלנדו סה: "מכבי תל אביב פספסה אותו"

(גודל טקסט)

וויליאם סוארס, הבלם הברזילאי האהוב של הפועל באר שבע עד לאחרונה, עושה את צעדיו הראשונים בסטנדרד ליאז' הבלגית. מאז שעזב את באר שבע אחרי המשחק הראשון מול אולימפיאקוס הוא נמנע מלהתראיין אבל לרגל המשחק החגיגי מול אינטר ב-22:05 החליט לשבור שתיקה בראיון מיוחד לספורט1.

 

עזבת את הבאר שבע בגלל לחץ של אשתך שלא היתה מוכנה להמשיך לגור בישראל?
"שטויות. התחברנו מאוד למקום ואף אחד לא מחייב אותנו לגור בבאר שבע כשיורים על העיר. עכשיו למשל שקט שם ואין בעיה לגור שם. עזבתי כי הגיע הזמן להתקדם לאתגר הבא".

 

 

עזבת את הקבוצה אחרי המשחק הראשון מול אולימפיאקוס. לא חששת שתפספס הופעה היסטורית בליגת האלופות?
"להיפך, מאוד רציתי שהקבוצה תגיע לליגת האלופות. היתה לי הרגשה שהם יעשו את זה, אבל חוסר הניסיון היה בעוכריהם. אבל גם ההופעה בסן סירו מול אינטר היא צעד גדול למועדון והלב שלי יהיה עם הקבוצה כמו תמיד".

 

כמה אתה מצטער שאתה לא שם?
"מאוד. באר שבע נכנסה לי עמוק ללב. הקהל, השחקנים, הבעלים. לא אשכח את המועדון הזה בחיים. הייתי מאוד רוצה לשחק איתם היום אבל הלב שלי יהיה בסן סירו, אני מאמין שלא נפסיד".

 


"לא אשכח את המועדון הזה בחיים" (אודי ציטיאט)

 

באר שבע יכולה לתת פייט לאינטר?
"בוודאי. באר שבע תעשה בעיות לכל קבוצה בבית הזה, גם במשחקי החוץ. ראינו נגד אולימפיאקוס וסלטיק למה הקבוצה מסוגלת ואני אופטימי מאוד, בטוח שאינטר לא תזלזל כי אז היא תצטער".

 

איך היה משחק הבכורה שלך השבוע בליגה הבלגית?
"היה ממש נפלא. הגעתי למועדון שממש מזכיר את באר שבע באנרגיות שלו ובחיבור לקהל, אני אוהב קבוצות כאלה עם טמפרמנט גבוה ומרגיש בבית".

 


מרגיש אותן אנרגיות בליאז'? (אודי ציטיאט)

 

אורלנדו סה שמשחק איתך, הבקיע במשחק הראשון שלו.
"אורלנדו חבר שלי מבראגה. הוא שחקן גדול וגולר ולדעתי מכבי ת"א עשו טעות שוויתרו עליו. אני בטוח שאנחנו נהנה ממנו, כרגע הוא עוד בהילוך איטי".

 

נראה אותך בבאר שבע בעתיד?
"אני רוצה לסיים את הקריירה שלי בבאר שבע, אם אלונה תרצה אותי בחזרה אשמח מאוד לחזור. בינתיים אני תמיד אדום ותמיד עם באר שבע בכל מקום".

 


סה וסוארס באימון, "מכבי טעתה שוויתרה עליו" (ליאז' רשמי)

 

כמה חשוב לך הסוכן שלך דודו דהאן?
"אני חייב לו כל כך הרבה. הוא מבין כדורגל ברמה של מנג'ר. הוא לא רק סוכן אלא גם חבר. קיבלתי ממנו עצות חכמות שבנו לי את הקריירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי