סטארידג': מרגיש בכושר הטוב בחיי, קלופ מסכים

סטארידג' והחברים חוגגים
סטארידג' והחברים חוגגים |

חלוץ ליברפול חגג העפלה לגמר. המנג'ר: "נביא 100 אלף אוהדים לבאזל"

(גודל טקסט)

ליברפול מנעה מהכדורגל הספרדי שליטה מוחלטת העונה בגמרים של אירופה אחרי שהעפילה אמש (חמישי) לגמר הליגה האירופית עם ניצחון ענק על ויאריאל 0:3 שמחק 1:0 מהמשקח הראשון.

 

הישג גדול לקבוצה שהיתה בינונית מאוד ברוב שלבי העונה ומדורגת רק שמינית בליגה, אבל רחוקה 90 דקות או יותר מהופעה בליגת האלופות. אין ספק שהמאמן יורגן קלופ הוציא מים מהסלע ורשם עליה ראשונה של ליברפול לגמר אירופי מאז 2007.

 

 

קלופ קיבל סגל לא מרשים כשנכנס לתפקיד באוקטובר וסבל מפציעות ומהרחקתו של הבלם הטוב ביותר של הקבוצה לאחרונה, ממאדו סאקו בגלל שימוש בחומרים אסורים. הכוח של אנפילד גם לו חלק בהישג וגם אחרי המשחק המשיך קלופ להטריף את האוהדים כשהכריז: "ניקח צבא של 100אלף אוהדים אדומים לבאזל גם אם נקבל רק עשרת אלפים כרטיסים. נביא 50, 60, 70 אולי 100 אלף אוהדים".

 

 

Friday's Daily Mirror back page –
Dan: I'm your man#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/nSU2XWC26U

— Nick Sutton (@suttonnick) May 5, 2016

 

אפשר לומר בוודאות שגם הוא הופתע מההישג אחרי שבעה חודשים בלבד בתפקיד ועם סגל שלא הוא בנה. "ננסה לעשות את המיטב בגמר, הכל עבור המועדון הנפלא הזה", אמר הגרמני.

 

"זה תאם את הציפיות שלי ואפילו יותר. היה נחמד לראות את המשחק שלנו ולהיות חלק ממנו. בחצי השעה הראשונה הפגנו רצון עצום. השערים הגיעו לנו. כדי להגיע לגמר אתה צריך מזל, אבל גם יכולת יוצאת מהכלל. השנה הקבוצה הראתה הרבה מהפוטנציאל שלה ומה היא יכולה להיות בעתיד", פינטז המאמן.

 


מטריף את אנפילד (Gettyimages)

 


ועוד אחת לקולקציה (Gettyimages)

 

דניאל סטארידג' שלא שותף אפילו לדקה במשחק הראשון בספרד, פתח בחוד, כבש שער והיה שותף בשני השערים האחרים. "אפשר לראות שכאשר סטארידג' בריא הוא פשוט מדהים. ידעתי על האיכות שלו לפני שהגעתי לפה ועכשיו אפילו יותר", החמיא קלופ.

 

"האוהדים פשוט נפלאים. נאלצנו לעבוד קשה, אבל זה הגיע לנו", אמר החלוץ האנגלי. "אנחנו אוהבים את ללחוץ ולתקוף את היריבה. אמרתי לקלופ שאני מרגיש בכושר הכי טוב של חיי ואני צריך לפתוח במשחק הזה. אני שמח שהפעם הוא הסכים איתי", סיכם בחצי עקיצה.

 


הפעם הוא קיבל קרדיט, סטארידג' עם קלופ (Gettyimages)

 

לגבי הגמר אמר קלופ: "נעשה הכל לנצח את סביליה שהיא קבוצה חזקה. חשבתי לפני החצי שהיא פייבוריטית לנצח את שחטאר, אבל יש לנו סיכוי. כשהגעתי אנשים לא ספרו את הגביע הזה, אבל עכשיו כולם בטירוף".

 

"זה היה משחק יפה שכולם נהנו לראות. לא ציפינו לכזאת תוצאה, אבל חשבנו שננצח. באנפילד הכל אפשרי. האצטדיון הזה מרים את היכולת שלנו. האוהדים הם השחקן מספר 12", החמיא הבלם דז'אן לוברן ששידרג עצמו תחת קלופ.

 


מרסליניו, התלונן על השיפוט (Gettyimages)

 

מנגד, המאמן מרסליניו המאוכזב סיכם: "ליברפול שיחקה עם אינטנסיביות אדירה ועל גבול הכדורגל החוקי, אבל השופט אפשר להם. ההרחקה שלא היתה מחויבת. לצערי תפסנו את ליברפול במשחק הכי טוב שלה העונה".  

 


כמה מהם יגיעו לבאזל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי