עגייב: בית"ר פייבוריטית, מרגש לשחק מול דמאיו

עגייב וקארבר
עגייב וקארבר |

שחקן אומוניה ניקוסיה מחכה למנכ"ל. קארבר: "יש לנו כמה אוהדים להוטים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אומוניה ניקוסיה הגיעה למפגש הראשון מול בית"ר ירושלים במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (חמישי, 19:50, שידור ישיר בספורט2). עם הקפריסאים הגיע גם הרכש החדש אמיר עגייב, שבעיקר נראה מתרגש לפגוש את הרכש החדש של היריבה – המנכ"ל משה דמאיו, תחתיו עבד בבני יהודה. 

"דמאיו היה כמו אבא שני שלי בבני יהודה, עברתי איתו עליות וירידות", סיפר עגייב. "אנחנו במערכת יחסים טובה וזה מאוד מרגש לחזור לשחק נגד משה, שהוא כמו האבא השני שלי והייתי משחק בשבילו. לא ציפיתי כל כך מהר לחזור לישראל ולשחק נגד בית"ר. לפי מה שאני חושב, בית"ר פייבוריטית במשחק הזה ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה פה. אצילי חבר טוב מאוד שלי, בוועידה כבר היו קללות וקרבות". 

"תודה רבה על קבלת הפנים לה זכינו כאן", פתח המאמן ג'ון קארבר את דבריו. "המשחק הזה הוא שדרוג לעומת המשחק הקודם שלנו מול בנאנטס. יש לבית"ר התקפה ניידת ושחקני הגנה חזקים. היריבה הקודמת שלנו שמה 10 שחקנים מאחורי הכדור וניסתה להפתיע אותנו במתפרצות. אני מאמין שבית"ר תנסה לשחק כדורגל התקפי יותר". 


שחקני אומוניה בנתב"ג, מי פה הפייבוריט? (פייסבוק אומוניה ניקוסיה)

"זה הכי הרבה ששמעתי אותו מדבר כבר ארבעה שבועות. טוב לדעת שהוא יכול לדבר", אמר קארבר על עגייב, שישב לצדו, והזכיר: "אני יודע שהמאמן שלהם היה בקפריסין והוא מכיר את אומוניה. הוא לא ייקח דבר כמובן מאליו. יש לנו כמה אוהדים מאוד להוטים שבאו איתנו. מאמן בית"ר מכיר את ההיסטוריה והמסורת שלנו. 

"יש לנו סגל כמעט מלא. כריסטופי מתאמן איתנו והוא כמעט כשיר לגמרי. לא אמרתי לשחקנים מה יהיה ההרכב ולא אעשה זאת עד לרגע האחרון", הבהיר מאמן אומוניה. "אנחנו מכירים את החוזקות והחולשות שלהם וננסה לנצל זאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי