עם 15 שחקנים כשירים בלבד: הכירו את יריבת בית"ר

יצליחו להדהים את ביתר?
יצליחו להדהים את ביתר? | צילום: ילגבה רשמי

ילגבה מחכה עם שחקן מיפן ואצטדיון של 1,500 מקומות. ב-20:00: המשחק

(גודל טקסט)

לא קבוצה ממש מוכרת אבל זוהי יריבת בית"ר ירושלים ב-20:00 בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. ילגבה תעלה לשחק נגד בית"ר באיטדיון של סקונטו בריגה עם 15 שחקנים כשירים בלבד בגלל פציעות והרחקת שחקן, אך אל תזלזלו במי שעשתה היסטוריה כשהעפילה לסיבוב המוקדמות הזה.

 

המועדון הוקם בשם ראפ ילגבה בגלל שמפעל מכוניות בעיר היה הספונסר שלהם. ב-2004 הקבוצה הוקמה מחדש תחת השם פ.ק. ועלתה חזרה תוך שלוש שנים מהליגה השנייה לראשונה.

 

 

תעודת זהות
אירופה: לראשונה עברה העונה שלב שני במוקדמות. העיפה את בריידביק האיסלנדית עם ניצחון חוץ 2:3 ו-2:2 בבית ולאחר מכן את סלובן ברטיסלבה עם 0:0 בחוץ ו-0:3 בבית וזו תוצאה די מפתיעה.

 

איצטדיון: האולימפיק ספורט סנטר (1560 מקומות). במשחק נגד ברטיסלבה המגרש היה מלא עד אפס מקום אלא שהפעם תנדוד למגרש של סקונטו ריגה שמכיל 4,500 מקומות בגלל חוקי אופ"א שאוסרים משחק באצטדיון קטן כל כך בסיבוב המוקדמות השלישי.

 

כרגע בליגה: מקום 4, רחוקה 9 נקודות מהמוליכה ספרטקס.

 

שחקנים בולטים: מינדאוקס גריגרויצ'יוס הליטאי, רויטרו נאקאנו היפני שגדל בליגות בגרמניה, בוריס בוגדסקינאס הלטבי הכבש מול ברטיסלבה. החלוץ דנילוס טורקובס שכבש ב-2:2 מול האיסלנדים. הבלם עבדולאי דיאלו הסנגלי יחסר עקב הרחקה.

 


בוריס בוגדסקינאס, שימו אליו לב (הרשמי של ילגבה)

 

מאמן: סאוליוס סירמקיס, ליטאי בן 60. הוא היה עוזר מאמן בנבחרת ליטא ומאמן הנבחרת הצעירה ובליגה הקזחית והנבחרת הצעירה שלה. אימן כאמור גם באורדבסי, יריבת בית"ר אשתקד.

 

תארים: זכתה פעמיים באליפות לטביה בשנים 1988 ו-1989 וגביע אשתקד.

 


נקאנו, שגריר יפני בלטביה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי