פטר בוס הגיע לבקר את מכבי ת"א בהולנד

יוזנק ל-11
יוזנק ל-11 | צילום: עדי אבישי

הצהובים נחתו לקראת המשחק באלקמאר (חמישי, 22:00). גולסה יפתח?

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מודעים לעובדה שהמפגש מחר (חמישי, 22:00) מול אלקמאר הוא קריטי מבחינת הקמפיין האירופי. הצהובים לא מוותרים על שתי החזיתות וינסו להשיג את המקום השני בבית במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית כאשר רק ניצחון עשוי להותיר סיכוי שכזה.

 

למרות שמצפה לצהובים משוכה בדמות מכבי חיפה בליגה, כבר עתה ברור ששוטה ארבלדזה יעלה בהרכב חזק. שינוי בודד אחד בהרכב כשבאימון אייל גולסה בקישור בעמדה של נוסא איגיבור שעשוי לרדת לספסל. גולסה עשוי להיות מתורגל שוב באימון המסכם שתערוך הקבוצה בהולנד.

 

 

גולסה שהפך אצל מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי לשחקן הרכב ראשון בנבחרת הלאומית נראה טוב באימונים ועשוי לרענן את הקישור נגד ההולנדים. "מכבי תל אביב בחרה לא לעשות הפרדה בין אירופה לליגה. החשיבות שמקדישים לליגה האירופית ברורה", אמרו בסביבת הקבוצה.

 

 

 

בקבוצה מודעים לביקור ולנוכחות של סקאוטים רבים שיעקבו אחרי טל בן חיים, האריס מדוניאנין ונוסא איגיבור שמעוררים עניין אצל לא מעט קבוצות. דור פרץ הפצוע נותר בישראל לטיפולים ברגלו.

 


המעקב יגרום לו לככב? מדוניאנין (עדי אבישי)

 

מפגש מרגש היה עם המאמן אשתקד פטר בוס, עוזרו הנדרי קרוזן והקפטן בעבר שרן ייני שהגיעו למלון באלקמאר על מנת לקבל את הצהובים עם הגעתם.

 

ההרכב המשוער: פרדרג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, אייל גולסה (נוסא איגיבור), אוסקר סקאריונה, טל בן חיים, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי