קלופ: "בגומלין נגד דורטמונד אנפילד יבער"

קלופ. מרוצה מהיכולת
קלופ. מרוצה מהיכולת |

מאמן ליברפול החמיא לאוריגי בסיום ה-1:1. חשש למצבו של ג'ורדן הנדרסון

(גודל טקסט)

יורגן קלופ הימר כאשר עלה עם דיבוק אוריגי בחוד, במקומו של דניאל סטארידג', והבלגי החזיר לו בגדול כשכבש ב-1:1 של ליברפול מול דורטמונד, באצטדיון בו אימן שבע שנים. השער הזה נותן יתרון משמעותי למייטי רדס לקראת הגומלין שייערך באנפילד, כאשר המאמן עשוי להדיח את קבוצתו לשעבר.

 

אחרי קבלת הפנים המרגשת התפנה קלופ לסכם את המשחק: "אני מרוצה מהיכולת שלנו ברוב הדקות במשחק. דורטמונד קבוצה טובה שהיו לה את הדקות שלה ולנו את שלנו. יכולנו גם לנצח. ספגנו שער מיותר ממצב נייח".

 

 

העיתון "בילד" כתב: "קלופ בכל זאת פגע בדורטמונד". העיתון כתב שההצהרות לפני המשחק של "קלופיקו" שאמר, כי דורטמונד היא הקבוצה הכי טובה במפעל הרדימו את השוורצגאלבן. מאמן ליברפול אמר למצלמות של ספורט1 הגרמני: "היתה לי הנאה כל הקריירה מהאצטדיון וגם היום. ליברפול עוד לא עלתה לחצי הגמר. בעוד שבוע אנפילד תבער בגומלין". 0:0 יספיק לליברפול בגומלין, אבל לך תשחק על תיקו מול קבוצה התקפית כזאת.

 

MIRROR SPORT: Plenty to shout about #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/8FGJCoeQOS

— Neil Henderson (@hendopolis) April 7, 2016

 

על ההחלטה לפתוח עם אוריגי: "אני יודע שבאנגליה ובליברפול מדברים על דניאל סטארידג', אבל זו היתה החלטה מקצועית לחלוטין. סטארידג' יוכל לשחק נגד סטוק ויהיה רענן. הוא נכנס מחליף והיתה לו מיד הזדמנות טובה. לא חושב שזו היתה החלטה אמיצה לפתוח עם אוריגי. אי אפשר גם לדעת מה היה קורה אם הייתי פותח עם סטארידג'.

 

השער של אוריגי יכול להיות מכריע, אבל לא מול קבוצה התקפית כמו דורטמונד שיכולה לבוא ולנצח גם באנפילד. יחד עם זאת שחקן הקבוצה לשעבר סטיב מקמנמן שיבח את הקלף ששלף קלופ: "זו היתה החלטה נכונה כי קלופ רצה שחקן שעובד ובעיקר מהיר יותר ממאטס הומלס ובנדר. בכל פעם שהכדור היה אצל דורטמונד הוא מנע מג'וליאן וייגל לשחק. הוא היה החלוץ המרכזי וסיפק את הסחורה, אבל היה צריך גם לכבוש את השני".

 

המאמן לא היה מאושר מהפציעה של ג'ורדן הנדרסון שהוחלף במחצית וכעת עתידו לקראת היורו לא ברור. "האכזבה היא הפציעה של הנדו בברך. זה לא נראה טוב ואלה חדשות רעות באמת. נצטרך לבדוק מה קרה שם".

 

אוריגי. "לא החלטה אמיצה" (gettyimages)

 

אמרה צ'אן הגרמני של ליברפול אמר אחרי המשחק: "היה מאכזב לספוג את השיוויון מהר כל כך אחרי תחילת המחצית יכולנו להגן טוב יותר. כולם ידעו שעבר קופ זה משחק מיוחד".

 

הבלם מאטס הומלס מדורטמונד: "לא הראנו משחק טוב. נתנו להם לכבוש שער קל". המאמן תומאס טוכל סיכם: "אנחנו יכולים לכבוש בחוץ. אנחנו לא חוששים מהם וזו לא תוצאה כל כך גרועה".

 

ומה כתבו בעיתוני אנגליה? ה"גארדיין": "בדורטמונד מצאו שקלופ עדיין בטופ כשאוריגי גרם לליברפול להיות עליונה". "מירור" הראה את קלופ בטירוף וכתב: "יש הרבה על מה לצעוק". ה"סאן": "אוריגי הטוב של הקלופ". "סטאר": "באק (חזר) עם באנג". "דיילי מייל": "הפשיטה של קלופ על הבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי