קלופ: כשהגעתי לא חשבתי שהגמר זו מטרה

קלופ. הגענו לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים
קלופ. הגענו לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים | צילום: AFP

מנג'ר האדומים לקראת חצי הגמר נגד ויאריאל: "אסור לנו לחכות שהם יטעו"

(גודל טקסט)

ליברפול עשתה את הבלתי ייאמן ברבע גמר הליגה האירופית כשחזרה מול דורטמונד מפיגור של שני שערים ל-3:4 דרמטי, ניצחון שלא יישכח זמן רב והחשוב מכל עבור האדומים הבטיח להם כרטיס לשלב ארבע האחרונות של המפעל.

הערב האדומים נחתו בספרד וערכו את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש הראשון מבין שניים מול ויאריאל (חמישי, 22:05 בספורט1 וב-HD), והמנג'ר יורגן קלופ נאלץ תחילה להתייחס להרחקתו של הבלם ממאדו סאקו, שעקב שימוש בחומרים אסורים הושעה על ידי המועדון וצפוי להיעדר תקופה ארוכה ממגרשי הכדורגל.

"באמת שאין לי מה לומר. אנחנו כרגע עסוקים בלאסוף מידע כדי להבין מה קרה", ענה הגרמני בקצרה לשאלות על כך שהצרפתי נכשל בבדיקת סמים לאחר המשחק מול דורטמונד, "צריך לחכות ולראות מה יהיו הצעדים הבאים".

בניגוד לבלם, מי ששב לסגל המייטירדס לאחר היעדרות ארוכה הוא החלוץ הבלגי כריסטיאן בנטקה שהחלים מפציעה: "לא הבאנו איתנו תיירים" התלוצץ הגרמני ואישר שבנטקה עשוי לשחק, "אנחנו מכבדים את המעמד והגענו מוכנים אליו כדי לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. ניסיון זה לא דבר שאפשר לקנות או צריך לדבר עליו, אלא להשתמש בו. אם לא מנצלים את הניסיון לטובה, זה סתם בולשיט".

על הצוללת הצהובה אמר המנג'ר: "ויאריאל עשתה החלטות טובות כדי להגיע לכאן. אסור לנו לבנות על כך שהם יטעו. צפינו בהם חמש או שש פעמים, הם יודעים להגן והם סבלניים כדי לחכות לטעויות של היריבה ומנצלים אותן".

"לא הבאנו איתנו תיירים לנסיעה" (AFP)

"כשהגעתי לליברפול בחודש אוקטובר, לא חשבתי שהגמר בבאזל זוהי מטרה ריאלית עבורנו, "הצהיר קלופ בהתייחסות אחרונה למשחק, "כעת אנחנו לא רחוקים משם".

לסיום הגרמני התייחס לראשונה לכך שאוהדי הקבוצה ומשפחותיהם נוקו מאשמה בכל הקשור לאסון הילסבורו: "זה רגע גדול לכל המשפחות והאוהדים ואני מאוד שמח עבורם. סוף סוף הצדק שהם חיכו לו הגיע. 27 שנה זה המון זמן, אבל זה הוכיח שאם אתה נלחם על האמת שאתה מאמין בה – הכל יכול לקרות".

לצדו ישב במסיבת העיתונאים המגן הספרדי אלברטו מורנו, שהגיע לליברפול מסביליה עמה זכה בליגה האירופית ב-2014: "שוב אנחנו לקראת משחק מסובך. ננסה לעשות את המקסימום מחר וכך גם בגומלין באנפילד. לזכות בליגה האירופית זה דבר מאוד מיוחד ועשיתי זאת בשנה הראשונה שלי כשחקן מקצוען".

מורנו. זכה להניף את גביע הליגה האירופית בעונת הבכורה שלו (AFP)

הספרדי נשאל על ההבדלים בין שני המנג'רים של ליברפול העונה והשיב: "בהתחלה היה לי קשה עם ברנדן רוג'רס, זה לא היה נראה שהוא סומך עליי יותר מדי. התאמנתי, נתתי מעצמי 100 אחוז ולא שיחקתי כמעט. עכשיו אנחנו עם יורגן קלופ והוא סומך עליי, מאמין בי ואני לקראת אחד הרגעים החשובים בקריירה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי