קרלסן: "אין שום תירוץ להופעה הזו. אני מתנצל"

קרלסן. הופעה מתחת לסטנדרט הרצוי
קרלסן. הופעה מתחת לסטנדרט הרצוי |

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה על ההפסד לקאליו. לודוביק אוברניאק ישוחרר?

(גודל טקסט)

הלם, אכזבה, תסכול רב. כך אפשר לתאר את מה שעובר על מכבי חיפה אחרי ההדחה הכואבת אתמול (חמישי) מאירופה בתום דו-קרב פנדלים נגד נומה קאליו האסטונית. "היכולת הזו מחייבת שינוי, זה מביך. הודחנו על ידי קבוצה שאין לה מקום בליגת העל", אמרו בסביבת המועדון.

הירוקים נחתו בארץ, אך התוצאה מחייבת שינויים מהירים בסגל השחקנים וחשיבה מקצועית חדשה. כבר לאחר המשחק עלו אצל הנשיא יעקב שחר, החשב עוזי מור והמנכ"ל אסף בן דב הרהורים ראשונים שיתפסו כיוון בסוף השבוע לגבי שינויים בסגל הקבוצה.

 

 

בראיון לאתר הרשמי התייחס המנהל הספורטיבי, תור-כריסטיאן קרלסן, להדחה מאירופה: "למרות שרק לאחרונה הצטרפתי למועדון, אני מודע היטב לכך ששני המשחקים היו מתחת לסטנדרט הרצוי של מכבי חיפה כמועדון. עם כל הכבוד למועדון האסטוני, נומה קאליו, אין שום תירוץ להופעות שלנו מולם. אני מרגיש חובה להתנצל בפני האוהדים שלנו  שהשקיעו מזמנם ומכספם והצטרפו אלינו למסע לאסטוניה".

 

"אמנם כעת זה רק מילים, אבל אני יכול להבטיח לכם כי כל מי  שקשור למועדון עושה כל שביכולתו לגרום לקהל שלנו לשוב ולהיות גאה. אף אחד מאתנו אינו לוקח את זה בקלות. כולנו ממוקדים כעת במשימה לשפר את מכבי חיפה בצורה הטובה ביותר שניתן".

 


קגלמאכר, אכזבה מיכולתו (ערן לוף)

 

המאכזבים הראשיים הם הבלם-קשר, גארי קגלמאכר שהונחת על ידי המנהל הספורטיבי, תור-כריסטיאן קרלסן ורחוק מלהרשים עד כה. "קגלמאכר לא משפיע על המשחק, בטח שאין לו יכולת טכנית לשפר את משחק ההגנה ולהוציא התקפות", ביקרו במועדון.

אכזבה נוספת קיימת מהקשר הפולני, לודוביק אוברניאק שממשיך לא לבלוט וייתכן והוא זה שישלם את המחיר וישוחרר מהמועדון.

 

המאמן רוני לוי לוחץ כבר זמן רב לשינוי. "אנחנו לא מספיק טובים ועדיין לא מוכנים, חסרים עוד שחקני רכש", ציין המאמן שיקבל חזרה שחקנים כמו עטאא ג'אבר, גליינור פלט ואלירן עטר בתקופה הקרובה. האופציות בשוק הישראלי אותן סימנו בכרמל הן קשר אוסטריה וינה, רועי קהת וכוכב בית"ר, עומר אצילי.

 


אוברניאק, מה חדש? (ערן לוף)

 

שחקן הנבחרת לא מתלהב לשוב לישראל והצעה של 350 אלף דולר לעונה לא תחזיר אותו ארצה. למכבי חיפה הובהר כי רק שכר של מעל 500 אלף יורו לעונה בחוזה ארוך טווח עשוי וגם לא בטוח שישכנעו את קהת לחזור.

 

גם עומר אצילי שסחב על גבו את בית"ר ירושלים לסיבוב המוקדמות השלישי נמצא ברשימות אך מחכה להחלטת הבורר בעניינו כאשר גם מכבי תל אביב מחכה לו.

 

שמות שעדיין על הפרק אך לאור התסבוכת עם מכבי תל אביב בינתיים לא יכולים להשלים את מעברם לכרמל הם הקשר שלומי אזולאי והחלוץ עדן בן בסט.

 


קהת, לא מתלהב לשוב (אוסטריה וינה, רשמי)

 

כמו כן, עמדת המגן השמאלי חייבת איוש מהיר למרות שסאן מנחם היה הבולט בשחקני ההגנה ויונחת ככל הנראה מגן שמאלי זר במועדון.

 

בסביבת המועדון יודעים כי אין כרגע זמן למשוך. "דיבורים כבר לא יעזרו, צריך זעזוע מהיר אחרת גם רוני לוי ירגיש את הכיסא מתנדנד", אמרו בסביבת הקבוצה.

 

 

 

ומה לגבי האוהדים? ברשתות הקהל הירוק געש אחרי ההדחה כשאפשרות חרם המנויים הועלתה בכמה פורומים ומעניין יהיה לראות כיצד יתנהל קצב מכירת המנויים של הקהל שהוכיח נאמנותו למועדון בשנים האחרונות למרות האכזבות.

 


בינתיים, אין ישועה (ערן לוף)

המאכזבים הראשיים הם הבלם-קשר, גארי קגלמאכר שהונחת על ידי המנהל הספורטיבי, תור-כריסטיאן קרלסן ורחוק מלהרשים עד כה. "קגלמאכר לא משפיע על המשחק, בטח שאין לו יכולת טכנית לשפר את משחק ההגנה ולהוציא התקפות", ביקרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי