ראדי: גם אם נהיה מושלמים עדיין יחפשו אותנו, זה מגמתי

| צילום: דני מרון

קשר ב"ש התייחס לתקרית בכר-בוזגלו, המאמן התנצל: "זה יצא מפרופורציות"

(גודל טקסט)

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, התנצל בפני הקשר מאור בוזגלו על האמירה שלו ("לא מתייחס למה שהמשפחה שלו אומרת") כשהשניים נפגשו במסגרת צילומים למגזין הטלוויזיה של אופ"א. בכר התייחס באותה אמירה לעובדה שבוזגלו לא פתח ב-0:0 מול סאות'המפטון ושולב רק כמחליף.

 

"לא הייתי צריך לענות על כך בכלל, הדברים יצאו מפרופורציה", אמר בכר לקשר שלו, "חשוב לי שתדע שהכל בסדר מבחינתי, והשיקולים שלי רק מקצועיים. נכנסת כמחליף והיית טוב. תצליח בנבחרת ותחזור". בוזגלו ענה: "לא כל כך הבנתי על מה כולם דיברו, הכל בסדר מבחינתי". 

"לצערי דברים יצאו מפרופורציה ומהקשר, ויש גם מי שמנצל את הטמפרמנט של אבא שלי רק כדי להרוויח עוד כותרת וליצור אש", כתב בוזגלו מאוחר יותר בפוסט בפייסבוק. "נפגשתי הבוקר עם ברק לצילומים למגזין אופ"א, דיברנו וכמובן שהכל בסדר".

בבאר שבע התעוררו לתחושת פספוס לאחר ה-0:0 מול סאות'המפטון בשלב הבתים של הליגה האירופית. האדומים הציגו משחק נקי מטעויות, וקצת יותר מחץ בחלק הקדמי היה עשוי להעניק להם שלוש נקודות ומקדמה ענקית לקראת שלב 32 הגדולות. "ניצחון והיינו בראש הבית ועוד לפני המשחקים עם ספרטה ואינטר בבית, אבל בואו לא נהיה חזירים כי גם התוצאה הזאת טובה", אמרו במועדון.
 

גם הקשר מהראן ראדי התייחס לפרשיה ברשת החברתית: "יש חבורה של אנשים שגם אם נהיה מושלמים לא יאהבו אותנו ויחפשו דבר שלילי בין רוב החיובי, וזה נהיה מגמתי. אל תחשבו שאנחנו לא מרגישים אתכם".

סקאוטים הגיעו למשחק ועקבו אחרי מספר שחקנים בינהם טוני וואקמה, שיר צדק ובן ביטון. בסביבת השחקנים מדגישים כי הם מרוכזים בבאר שבע, אבל זה לא סוד שהם שואפים לצאת לאירופה.

בבירת הנגב מעריכים שהקבוצה האנגלית היא הפייבוריטית לסיים במקום הראשון בבית כאשר במשחקים בין באר שבע לספרטה פראג תקבע ככל הנראה זהות העולה השניה משום שעד כה אינטר לא מגלה יותר מדי עניין במפעל.


וואקמה. ממשיך לגרור התעניינות (דני מרון)

"ניצחון על ספרטה במחזור הבא יכול להבטיח כמעט סופית את ההעפלה לשלב הבא", טען שחקן בקבוצה. "ברור לכולנו מה שווה העפלה לשלב הנוקאאוט של המפעל הזה".

כעת המטרה העיקרית בפגרת הנבחרות היא להחזיר לכשירות את הפצועים, ביניהם אובידיו הובאן והקפטן אליניב ברדה. בכר יודע כי לאור התוצאות והסיכוי המציאותי להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית, יהיה קשה יותר לבצע את הרוטציה בין שני המפעלים והוא מקווה שכל השחקנים יחזור במהרה לכושר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי