רוני נשאר במנצ'סטר, מוריניו: שומר אותו רענן

מחוץ לסגל. רוני
מחוץ לסגל. רוני |

יונייטד מול פיינורד ב-20:00 ללא הקפטן. מחיטריאן פצוע, זלאטן בסגל

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תחל מחר את דרכה בליגה האירופית בחוץ מול פיינורד ללא וויין רוני, שלא הצטרף לסגל שנסע להולנד (20:00, ישיר בספורט1).

 

רוני הוא שחקן הסגל הבכיר ביותר שלא הצטרף למסע. ג'סי לינגארד, לוק שואו ואנטוניו ולנסיה גם נותרו בצפון אנגליה, בעוד הנריק מחיטריאן ופיל ג'ונס הפצועים לא התאמנו ולכן לא הצטרפו.

 

 

"הוא שיחק בכל משחק מאז פתיחת העונה", הסביר ז'וזה מוריניו, "אני רוצה לשמור אותו רענן לליגה. הוא קיבל את ההחלטה כמו מקצוען", הוסיף מנג'ר יונייטד שרוצה להעניק לשחקנים אחרים הזדמנות להוכיח את עצמם.

 

זלאטן איברהימוביץ' ופול פוגבה עומדים בראש הקבוצה של 20 שחקנים שכן יצאה להולנד, אם כי לא ברור האם יפתחו בהרכב. אחרי ההפסד בדרבי בשבת, מוריניו ודאי רוצה לחזור למסלול הניצחונות אך כבר הבהיר כי ייעזר בליגה האירופית כדי להעניק דקות לכל שחקני הסגל שלו.

 

ממפיס דפאי נכלל בסגל ועשוי לערוך הופעה ראשונה העונה, כמו גם מתיאו דרמיאן. אשלי יאנג, מייקל קאריק ומורגן שניידרלין גם מקווים לזכות להזדמנות. מרכוס ראשפורד, שהרשים כשעלה מהספסל בדרבי, עשוי לפתוח בחוד.

 

"זה לא המפעל שאנחנו רוצים להיות בו", הודה מוריניו במסיבת העיתונאים לפני המפגש, "אך אנחנו עדיין רוצים לזכות בו וכמובן לנצח מחר". לצד פיינורד, יונייטד תתמודד עם בשיקטאש וזוריה בשלב הבתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי