רוסו: מכבי ת"א תעבור, אבל מצפה לה גיהנום

אוהדי היידוק ספליט בפעולה
אוהדי היידוק ספליט בפעולה |

כוכב העבר שגדל בהיידוק ספליט: "זו קבוצה חדשה, קשה לדעת מה יכולתה"

קבוצות: סנט אטיין
(גודל טקסט)

הגרלות לא קלות למכבי תל אביב ולבית"ר ירושלים בשלב פלייאוף הליגה האירופית. השתיים יארחו בישראל את המשחק הראשון כבר בעוד שבועיים, כשסגנית האלופה תארח את היידוק ספליט הקרואטית ואילו לאצטדיון טדי בבירה תגיע סנט אטיין הצרפתית.

המועדונים טרם הגיבו רשמית להגרלה, אולם כבר עתה ברור כי לאוהדי שתי הקבוצות מצפה חווייה – מדובר בשתי יריבות שלהן קהלים מהטובים באירופה.

ג'ובאני רוסו, מהזרים היותר גדולים שנחתו בישראל וגדל בהיידוק ספליט, סיפר לספורט1 על היריבה: "אי אפשר לדעת אם מכבי תל אביב תעבור, כי היידוק זו קבוצה חדשה לגמרי ואי אפשר לדעת מה היא שווה, אבל הקהל שלהם זו חוויה בלתי רגילה".

עוד אמר הקרואטי, ששיחק במכבי ת"א באמצע שנות האלפיים: "אם מדברים על בית"ר ירושלים כשמתכוונים לגיהנום ביציעים, אז הם הרבה יותר משוגעים מהקהל בארץ – רק ששם זה גיהנום חיובי".

כ-35,000 אוהדי היידוק תמתין למכבי ת"א (Gettyimages)

ומי תעלה לשלב הבתים? רוסו מהמר על סגנית האלופה: "מכבי ת"א קבוצה מאוד חזקה ואני מעריך שהיא תעבור, אבל זה בטוח לא יהיה בקלות. צפויה חוויה גדולה לכדורגל".

מאמנה של מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "עד כה הוגרלנו נגד מועדונים שהיה אתגר מנהלתי גדול להגיע אליהן, כעת זימנה לנו ההגרלה את אחד מהמועדונים הגדולים בקרואטיה, אשר ידוע באווירה של האיצטדיון שלו. זה יהיה הרבה יותר מאתגר מכיוון שהיידוק היא קבוצה חזקה מאוד, צעירה וכישרונית שניצחה את כל משחקיה העונה".

בבית"ר ירושלים מודעים לכך שמדובר אולי בהגרלה הקשה מכל, בכל זאת קבוצה מהליגה הצרפתית, ושחקן במועדון אמר לאחר ההגרלה: "סנט אטיין זו הקבוצה עם המגרש הכי ביתי בצרפת. מצד אחד זו תהיה חוויה, מצד שני ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל".

אוהדי סנט אטיין. חוויה גדולה גם בצרפת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי