שלושער למסי ב-0:7 על סלטיק. באיירן מחצה

ככה פותחים עונה
ככה פותחים עונה | צילום: GettyImages

ליגת האלופות חזרה עם מבול שערים וגשם שהביא לדחיית המפגש של סיטי

(גודל טקסט)

עונה חדשה יצאה לדרך בליגת האלופות ונפתחה בדרך מוכרת מאוד. מסי וברצלונה דרסו את 0:7 את סלטיק, באיירן הביסה 0:5 את רוסטוב, ארסנל חילצה נקודה יקרה בפאריס, מיליק חילץ את נאפולי מפיגור והגשם דחה את המפגש של סיטי מול גלדבאך, והוא יתקיים באיחור של יום.

 

ברצלונה – סלטיק 0:7

על הר האולימפוס, זה שמצוי בקאמפ-נואו, אין הרבה חדש. האלים ממשיכים לחגוג וליהנות, על חשבון בני האדום הפשוטים. או במילים אחרות, ליונל מסי, ניימאר, לואיס סוארס עדיין ברמה משלהם, ששום חבורה של סקוטים/בריטים – עם חיזוק ישראלי –יכולה לעצור.

 

 

מסי סיים עם שלושער אישי, סוארס הוסיף צמד וניימאר כבש רק אחד אבל בישל לא פחות מארבעה. השחקן הראשון מאז זלאטן איברהימוביץ' (2012) שחתום על הישג נדיר שכזה. אנדרס אינייסטה גם השתתף במשתה האלים.

 

פתיחה נהדרת לקטאלונים שמוחצים את הסקוטים וניר ביטון שלנו, הם ינסו להחזיר מעט כבוד בגלאזגו.

 

הסיפתח. מסי (AFP)

יודע לבעוט, ולהודות. אינייסטה וניימאר (AFP)

סוארס אחרי השישי. היה גם אחריו (AFP)

שער וארבעה בישולים. עשית את שלך, ניימאר (AFP)

פ.ס.ז' – ארסנל 1:1

המסע המחודש של פאריס סן ז'רמן אל עבר כיבוש היבשת ספג מהלומה (נוספת). אחרי שבקיץ איבדה את כוכבה הגדול ביותר, זלאטן איברהימוביץ', בעיר האורות ביצעו שינויים גם על הקווים והנחיתו את אונאי אמרי מסביליה על מנת להביא לבירת צרפת תהילה אירופית. אך ההתחלה בבית הייתה מאכזבת, אחרי שהייתה עדיפה במשך רוב הדקות מול ארסנל אך איבדה יתרון עשר דקות לסיום ונאלצה להסתפק בחלוקת נקודות.

הפתיחה כאמור הייתה שייכת למקומיים. אורייה פרץ מהאגף והגביה נהדר לרחבה, קבאני לבד מול אוספינה לא התקשה לנגוח פנימה בעוצמה, 0:1 פ.ס.ז'. הצרפתים הגיעו לעוד הזדמנויות אך הרבו להחמיץ, ובצד השני חטפו. בדקה ה-80 התקפה יפה של התותחנים, שכללה כמה ניסיונות, הסתיימה אצל אלכסיס סאנצ'ס שהשתלט על הריבאונד והפציץ את הרשת מ-12 מטרים, 1:1. לקראת הסיום אוליבייה ז'ירו ומרקו וראטי נקלעו לעימות בסיומו נשלף לעבר כל אחד מהם צהוב שני, ומיד לאחריו האדום.

בשבת ונגר חילץ שלוש נקודות מול סאות'המפטון, שלושה ימים עברו והתותחנים מחלצים נקודה בפאריס. אולי בסוף גם יחלצו איזה תואר?

חגגו מוקדם. שחקני פ.ס.ז' (GettyImages)

צוחק מי שצועק אחרון. אלכסיס (GettyImages)

במשחק הנוסף בבית: באזל – לודוגורץ 1:1 (קאפו 45/סטפן 80)

באיירן מינכן – רוסטוב 0:5

שלוש פעמים הניף קרלו אנצ'לוטי את הגביע של ליגת האלופות, נתון שמציב אותו מעל לכל מאמן פעיל כיום והכי הרבה בהיסטוריה של המפעל.

בכורה מוצלחת במפעל המוכר. אנצ'לוטי (GettyImages)

למה אנחנו מתחילים כאן? בגלל שזו בדיוק נקודת המוצא של הבווארים ולכן האיטלקי הונחת באליאנץ ארנה כמחליפו של פפ גווארדיולה. אז ההתחלה הייתה חלקה, עם 0:5 מוחץ על פני רוסטוב הרוסית.

בעוד רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר פתחו את המסכת ראשונים באופן די צפוי, אחריהם הגיעו ג'ושועה קימיך עם צמד נדיר וחואן ברנט שהשלימו את התוצאה.

עוד יום במפעל. שחקני באיירן בסיום (GettyImages)

במחזור הבא במפעל (28/9) המשוכה בפני באיירן תהיה הרבה יותר גבוהה, בדמות משחק קשה מאוד בחוץ מול אתלטיקו מדריד, לה הפסידה בחצי הגמר בעונה שעברה.

פ.ס.וו איינדהובן – אתלטיקו מדריד 1:0

סגנית אלופת אירופה תארח את הבווארים כאשר גם לזכותה שלוש נקודות, וזאת בזכות שתי דקות גורליות בסיום המחצית הראשונה בהולנד.

זה התחיל עם שער יפה של סאול בדקה ה-43 שמתוך הרחבה הפציץ את הרשת, והמשיך שתי דקות לאחר מכן כאשר יאן אובלק עצר פנדל של אנדרס גוארדאדו בתוספת הזמן שמנעה מאיינדהובן שוויון.

במקום הנכון. סאול (AFP)

דינמו קייב – נאפולי 2:1

החיים אחרי גונסאלו היגוואין היו אמורים להיות קשים, אם לא היה לנאפולי את ארקדיוש מיליק.

האיטלקים נקלעו לפיגור בדקה ה-26 (דניס גרמש), אך הפולני התעורר ובדקות 36 ו-45 הפך את התוצאה עם צמד מרשים. בדקה ה-68 האוקראינים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שסרגיי סידורצ'וק הורחק. 

הגיבור החדש. מיליק (GettyImages)

במשחק נוסף בבית: בנפיקה – בשיקטאש 1:1 (סרבי 12, טאליסקה 90).

מנצ'סטר סיטי – מנשנגלדבאך (נדחה)

פפ גווארדיולה, שניצח במהלך סוף השבוע החולף את יונייטד בדרבי, לא הצליח לקטוף את התואר היוקרתי מכולם עם באיירן מינכן. אז הוא קיבל לידיו צעצוע חדש ועם התכולים של סיטי קיווה לצאת לדרך חדשה. אלא שסופת פתאומית ומבול כבד הובילו לדחיית המשחק. ככל הנראה, המפגש ייערך מחר, מה שבוודאי משבש את התכניות ואת לוח הזמנים של המוליכה האנגלית.

The drama of the lightning storm above the Etihad Stadium tonight captured by @LibbyLibbyh7. #mcfc#cityvbmgpic.twitter.com/dvtDl0R8Wd

— Manchester City (@ManCity) September 13, 2016
עוד באותו נושא: לואיס סוארס, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי