בוזגלו לא בסגל נגד בשיקטאש. ביטון כשיר

בוזגלו. יסתדר בלעדיו?
בוזגלו. יסתדר בלעדיו? | צילום: דני מרון

ב"ש רוצה שמינית גמר, אבל תסתדר ללא הקשר. בכר: "יהיה טירוף"

(גודל טקסט)

בן ביטון עבר מבחן כשירות, ערך אימון מלא והוא צפוי לפתוח בהרכב הפועל באר שבע ביום חמישי (22:05, שידור ישיר בספורטHD1) בטרנר מול בשיקטאש בשלב ה-32 של הליגה האירופית. לעומתו מאור בוזגלו התאמן אולם הוחלט כי לא יכלל בסגל. בן שהר ככל הנראה יתחיל את המשחק על הספסל. מיחאי קורהוט כשיר, אך בבירת הנגב חוששים לסכן אותו ועדיין יש ספק בנוגע לשיתופו. 

 

"ניצחנו את אינטר פעמיים כולל חזרה מפיגור 2:0 במחצית, כך שאנחנו לא צריכים לפחד מאף קבוצה", אמר גורם במועדון, "בבית עם הדחיפה של האוהדים המצוינים שלנו הדברים תלויים יותר בנו. אבל אין ספק שנצטרך להיות בשיאנו כדי לעבור את הטורקים".

 

ברדה. "בקושי שיחקתי בקמפיין האירופי עד כה, אבל החברים עשו עבודה נפלאה" (דני מרון)

 

בבאר שבע מבינים כי כדי לעבור את בשיקטאש הם צריכים לקבל כמה שיותר מעמוד השדרה של הקבוצה – שיר צדק- ג'ון אוגו- טוני וואקמה . השלושה שכמעט ולא מפסידים דקות משחק העונה יצטרכו להתעלות על מנת להעלים את החיסורים הרבים של חבריהם לקבוצה.

 

עבור ניב זריהן ומיכאל אוחנה מדובר בחוויה אירופית ראשונה. הראשון הגיע רק בינואר בעוד השני לא נרשם לשלב הבתים של הליגה האירופית. "מיכאל לא האמין שייצא לו לשחק באירופה העונה", אומרים מקורבים לשחקן, "עכשיו כשהוא יוכל הוא יצטרך להוכיח שהוא מתאים לרמה האירופית".

 

ההרכב המשוער: דודו גורש, בן ביטון, לואיי טאהא, שיר צדק, בן תורג'מן, מהראן ראדי, ג'ון אוגו, אוביידיו חובאן, מאור מליקסון, אליניב ברדה, טוני וואקמה. 

 

שחקני ב"ש דרוכים באימון המסכם לקראת בשיקטאש (דני מרון)

 

בוזגלו מתאמן, אבל את המשחק יראה מהיציע (דני מרון)

בן ביטון כשיר ויפתח בהרכב (דני מרון)

גם בן שהר התאמן (דני מרון)

מתלבט לגבי ההרכב הפותח? ברק בכר (דני מרון)

חוששים לסכן אותו. קורהוט (דני מרון)

ב"ש צריכה אותו במיטבו. ג'ון אוגו (דני מרון)

 

בכר: גם אינטר רצתה להגיע רחוק ועצרנו אותה

"ברור שאני מאמין בסיכויים שלנו להפתיע ולטפס לשמינית הגמר", אמר מאמן באר שבע ברק בכר לקראת המשחק, "היריבה מאוד רצינית, עקבה אחרינו, באה בהרכב מאוד חזק, אבל גם אינטר רצתה להגיע רחוק והם גם הובילו 0:2 וניצחנו אותם. אותו דבר עם בשיקטאש, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ועם עזרת הקהל נוכל להשיג תוצאה טובה".

 

בכר הוסיף: "יש להם התקפה מצוינת ואנחנו נצטרך לתת הדגשים בהגנה. תמיד אנחנו באים לנצח ולשחק את המשחק שלנו".

 

גם הקפטן אליניב ברדה דיבר במסיבת העיתונאים: "פספסתי די הרבה מהקמפיין האירופי בגלל הפציעה אבל החבר'ה עשו עבודה מדהימה. גם עם גנק הגעתי לשלב ה-32 והודחתי, כך שאני מקווה לעשות שיא אישי וקבוצתי ולעלות עם באר שבע לשמינית".

 

בכר וברדה. "בשיקטאש מצוינת, אבל בבית חייבים להשיג תוצאה טובה" (דני מרון)

מאמן באר שבע נשאל לגבי ההרכב לבשיקטאש והשיב: "יש כמה שחקנים שהם בספק אבל רק אחרי האימון נדע מי יעמוד לרשותינו. בכל מקרה מה שיש צריך להספיק כדי לתת משחק טוב ולשמור על הסיכוי לעלות לשמינית הגמר. בשיקטאש, למרות שהפסידה בשני משחקיה האחרונים, היא קבוצה מצוינת".

על הקהל: "הם תמיד פקטור. גם בסן סירו הרגשנו אותם. הם תומכים בצורה מדהימה ומחר יהיה כאן טירוף. זה משחק ראשון ויש לזה משמעות גדולה".

אווירה טובה באימון המסכם (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי