בכר: "טובים כדי להתמודד עם סאות'המפטון"

בכר. לא מוותר על שלב 32 האחרונות
בכר. לא מוותר על שלב 32 האחרונות | צילום: אודי ציטיאט

מאמן ב"ש במסיבת עיתונאים: "מאוד רוצים להמשיך את המסע באירופה"

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מתרגשים מאוד לקראת המשחק הקריטי מחר מול סאות'המפטון בליגה האירופית. האדומים חייבים להשיג ניצחון או תיקו עם שערים, על מנת להעפיל לשלב 32 הגדולות בעונה הראשונה שלהם במפעל.

באר שבע ערכה הערב את האימון המסכם באצטדיון סנט מארי כשעד כה מזג האוויר הצליח להפתיע לא מעט אנשים במועדון. "קור אימים פה, אבל זו חוויה לשחק באיצטדיון של פרמיירליג." אמרו שחקנים.

במסיבת העיתונאים אמר המאמן ברק בכר: "אנחנו עדיין מתעסקים בעצמנו. ההכנה לכל משחק בליגה היא מאוד קשה ויש לנו צוות גדול שעובד. באירופה יש טיסות וקשיים אחרים, אבל אנחנו יודעים לעשות את המעבר ויש תיאום מצוין עם כל המערכות כדי שנהיה מוכנים. יש לנו סגל עמוק וגם כשיש פציעות אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי להתמודד גם פה. אנחנו מאמינים בעצמנו ומאוד רוצים להמשיך את המסע הזה".

בכר. מספיק טובים כדי להתמודד באנגליה (דני מרון)

על האווירה בסלטיק פארק, שהרתיעה אותם ועשויה להיות דומה גם מחר: "שיחקנו בסלטיק וחווינו את האווירה המדהימה, גם אצל אולימפיאקוס ובסן סירו שאלו מגרשים ביתיים, אבל אני לא חושב שזה מה שיגרום לנו להיות טובים יותר או פחות, אלא ההכנסה המקצועית והמנטלית. בטוח שנתכונן טוב וניראה טוב. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להבקיע, זאת עובדה ואנחנו נתכונן בהתאם. נשתדל להבקיע"

בן שהר, שזכה לשחק באנגליה הוסיף: "שיחקתי בחו"ל, אבל אני לא האישו. יש לנו קבוצה שכבר הראתה באירופה שהיא יכולה להוכיח שהיא שווה. זה משחק מאוד מעניין וחשוב, גם לנו וגם לסאות'המפטון, אבל אנחנו מספיק טובים כדי לעשות את העבודה בכל מגרש".

שהר. יחגוג גם מול סאות'המפטון? (אודי ציטיאט)

בקרב השחקנים ישנה תחושת מתח קלה לאור העניין שמושך המשחק בקרב סקאוטים מרחבי היבשת. שיר צדק, בן ביטון, מאור בוזגלו וגם טוני וואקמה נמצאים תחת מעקב של קבוצות אירופאיות וכמו שהגדיר זאת שחקן בקבוצה: "אין מקום טוב יותר מלהוכיח את עצמך מאשר נגד קבוצת פרמייר ליג ואצלה בבית".

מלבד השחקנים, גם ברק בכר יודע כי מבחינתו מדובר בעוד משחק בו יצטרך להפתיע מבחינה טקטית על מנת לצמצם את הפערים בין הקבוצות. המאמן שעל פי סוכנו נמצא בלא מעט פנקסים של קבוצות באירופה, ואף היום נודע לספורט1 שסלטיק מעוניינת בו, ינסה להוכיח שוב כי יש לו את היכולות לאמן ברמות הגבוהות.

באשר להרכב, ברק בכר צפוי להעניק את הקרדיט לתשעה מתוך 11 השחקנים שפתחו בטרנר נגד אשדוד אליהם צפויים להצטרף אובידיו הובאן ובן שהר על חשבונם של מיכאל אוחנה ולוסיו.

האדומים מנסים לא לתלות את ההצלחה בשאלה אם יצליחו להעפיל או לא: "אף אחד לא יקח מאיתנו את מה שעשינו עד עכשיו". ב"ש בכל מקרה תסיים לפחות במקום השלישי, אבל סימנו את הנקודה שעשויה לשלוח אותם הביתה: "הפספוס שלנו היה מול ספרטה בבית. לנצח בסנט מרי זה קשה מאוד".


Did you miss #SaintsFC boss Claude Puel's press conference today?

Get a quick catch-up on the key talking points: https://t.co/3pBirPWoaG

— Southampton FC (@SouthamptonFC) December 7, 2016

גם בסאות'המפטון לוקחים את המשחק מאוד ברצינות. "עבדנו כל כך קשה בשביל להגיע לנקודה הזאת. אנחנו רוצים לעבור ויש לנו הרבה סיכוי לעשות את זה, לשתי הקבוצות יש הזדמנות שווה. זה ממש כמו גמר", אמר המנג'ר קלוד פואל במסיבת העיתונאים.

"כל השחקנים שלי מראים שיפור ואנחנו בהחלט צריכים את זה מול ב"ש. היא קבוצה טובה וטכנית מאוד יהיה לנו משחק מאוד קשה. הם ניצחו את אינטר והרוויחו את ההגעה למשחק החשוב הזה", פרגן פואל. "אני לא יודע מי ה-11 הטובים שלי, אבל נצא עם קבוצה מאוד חזקה מולם".

פואל המשיך: "ההגעה לחצי גמר גביע הליגה הייתה אחת המטרות שלנו, ההעפלה ל-32 הגדולות היא מטרה נוספת. אנחנו חייבים לתת את כל מה שיש לנו, אנחנו מארחים וכבר הראינו שאנחנו חזקים עם התמיכה של האוהדים. אני משוכנע שהשחקנים שלי יוכלו להתמודד עם הלחץ. יש לנו אופציות טובות בהגנה, ואנחנו צריכים למצוא את האיזון בין השחקנים".
 

We've got all the key numbers and facts ahead of #SaintsFC's clash with Hapoel Be'er Sheva in our stat pack: https://t.co/iPMo3HRvkC

— Southampton FC (@SouthamptonFC) December 7, 2016


"זה יהיה משחק קשה אבל אנחנו בטוחים בעצמנו. המנטליות שלנו טובה במיוחד בבית, רוצים להמשיך באותה היכולת שהצגנו עד עכשיו", אמר קשר סאות'המפטון סטיבן דייויס והחמיא גם הוא לבאר שבע: "לא מכיר את השחקנים בצורה אישית, אין להם שמות גדולים, אבל הם ניצחו את אינטר. לא שיחקתי, אבל ראיתי את המשחק. הם מאוד אגרסיביים ויש להם המון איכויות".

"אחת מהמטרות שלנו הייתה להתחרות על זכיה בכל המפעלים אחרי חג המולד", המשיך דייויס. "אנחנו מגיעים למצבים, אבל כל השחקנים צריכים להראות סיומת טובה יותר. המשחק יוכרע לפני מי ינהל אותו טוב יותר. אנחנו חייבים להראות את הנסיון שלנו. מקווים שיהיה לנו עוד ערב מדהים בסנט מארי. החוויה מהמשחק מול אינטר בו ניצחנו 1:2 יכולה להכניס את כולנו לטירוף".

שחקני ב"ש קופאים בסנט מארי (אודי ציטיאט)

הרכבים משוערים

סאות'המפטון: פרייזר פורסטר, סם מקווין, וירג'יל ואן דייק, מאיה יושידה, קוקו מרטינה, סטיבן דייויס, אוריול רומאו, ג'ורדי קלאסי, סופיאן בופאי, ג'וש סימס, שיין לונג.

הפועל באר שבע: דודו גורש; בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, מיחאי קורהוט; אובידיו הובאן, ג'ון אוגו, מהראן ראדי; מאור בוזגלו, טוני וואקמה, בן שהר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי